Jätskii

20140408_160930.jpg

Minähän tunnetusti tykkään kaikesta syötävästä paitsi jalapenoista, sillistä tai hillosipuleista. Siksi tuskin kenellekään tulee yllätyksenä, että kävin tänään, Ben&Jerry’sin ilmaisen jätskin päivänä, jonottamassa itselleni tuutillisen vadelmajugurttijäätelöä suklaapaloilla. Aurinko paistoi, napa vilkkui, nuttura keikkui ja oli hyvä mieli!

20140408_160936.jpg

Tässä vaiheessa kuvaan ilmestyy myös Elinan tötterö.  Elina oli mukana tottakai, koska se tykkää ruoasta, myös niistä jalapenoista sun muista, yhtä paljon kuin minäkin. Tuskin teitä yllättää siis sekään, että jonossa keikkui myös kyseisen ystäväni vastablondattu pellavapää!

20140408_160939.jpg

Neljä tötteröä, huhhuh mitä lisääntymistä. Mikon koukin mukaan yliopiston portailta sanomalla kaksi taikasanaa (jätski ja ilmainen), ja Noora taas oli se, joka whatsappasi nuo taikasanat minulle pari tuntia ennen kuvanottohetkeä. Infot jakoon ja saadaan monta iloista naamaa!

-Vilma K. 

Suhteet Ruoka ja juoma Ystävät ja perhe Ajattelin tänään

Tämä on sellainen leikki

20140330_141839.jpg

20140328_110930.jpg

20140330_141855.jpg

 Oli sunnuntai enkä halunnut nousta sängystä. Ei kyllä sillä, että muulloikaan sen enempää haluaisin, mutta sunnuntaisin on lupa pysyä siellä koko päivä. Seuranani minulla monta hottista misua, unelmissani ainakin seitsemän mopsia ja yksi mies. Eli L-koodin nelostuottari ja Tommy Tabermann, ei hullumpaa sunnuntaiseuraa ollenkaan. Kaipasin kyllä mopseja, mutta kaikkea ei kai vain voi saada. 

Oli tarkoitus kirjoittaa vakavasti: rakastan Tabermannin runoja. Enkä edes pidä runoista noin yleensä. Näissä on kuitenkin jotain, mikä menee syvälle ja minkä tajuaa. Jos Olavi Uusivirta on musiikillinen elämäni rakkaus, niin Tabermann on runollinen. Sitten on vielä kirjallinen, eli Paulo Coelho. Ja ruoallinen eli pekoni. Okei nyt on jo niin nälkä etten kykene enempään ajatteluun, pekonit ja makkarat tirisee pannulla, keskittymiseni menee siihen, että kohta saan toisen aamupalani. Ensimmäisen söin kallion sävyssä, kun lähdin sulavasti suoraan sängystä tapaamaan Elinaa ja mutustamaan croissanttia. Hyvää torstaita ja siitä sitten taas sulavasti myös viikonloppua!

-Vilma K.

Suhteet Oma elämä Kirjat Ajattelin tänään