ImatraLooks

DSC08814.JPG

On ihan loogista, että kun tulen Helsingistä Imatralle käymään, lähden pienelle shoppailureissulle. Kannatti tälläkin kertaa! Lindexin alesta löytyi kuvan pörröinen neule, ja halvasta ja mauttomasta (a.k.a H&M) taas tuo lyhythihainen ja muutenkin aika lyhyt farkkukauluspaita. Talveen olin varustautunut ottamalla reissulleni mukaan yhdet kengät: converset. Toimivat lähes aina. Kävin tänään treffaamassa Elinaa ja Viiviä, sekä vähän myös Elmoa, lähintä karjalalähtöistä ystäväpiiriäni ja nappasimme samalla nolosti asukuvat torin portailla. Sensuroin naamani jo kuvausvaiheessa, aika fiksua.

DSC08819.JPG

Luottokuvaajallani Elinalla oli imatralaisempi tyyli, josta on löydettävissä hieman Antsku-vaikutteita. Se kai vaikutti tuohon poseeraukseenkin. Loma alkaa lähestyä loppuaan ja kohta lähden tapaamaan loppua imatrajengiä paikalliseen kuppilaan, ohoi! 

-Vilma K.

Muoti Ystävät ja perhe Ajattelin tänään Päivän tyyli

Väliviikolla

DSC08792.JPG

DSC08800.JPG

 

Olen ollut vähän tauolla monista asioista: juhlinnasta, Helsingistä, myöhään valvomisesta ja -nukkumisesta sekä ruokakaupassa käymisestä.Väliviikko on hyvä siitä, että on mahdollisuus tulla käymään kotikotona ja palauttaa taas kroppa ja mieli ns. normaalitilaan. Olen jo melkein hullaantunut ajatuksesta nousta joka aamu kahdeksan maissa ja sopinut, että Helsinkiin palatessani pitää ryhtyä käymään aamukahveilla (ja vaikka puurolla myös). Sen lisäksi innostaa myös opiskelu: luvassa on nimittäin Berliinin historiaa ja 1800-luvun ideologioita. Kevättä on ilmassa, kun kotona on pullaa ja tulppaaneja, koira höyhentää jalkojen juuressa pehmolelubullbdoggiaan ja lenkillä voi käydä hupparissa. Helsingissä odottaa varmaan vieläkin keväisempi ilma, Olavi Uusivirran keikka ja mm. monta kivaa tyyppiä. 

 

Hei kevät, olethan kiva?

 

-Vilma K. 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Ajattelin tänään