Napapaidassa

DSC08724.JPG

DSC08714.JPG

DSC08718.JPG

Minulla on päällä napapaita ja se on jännittävää. Olen hyvällä maulla käytettyjen napapaitojen suuri ystävä (tykkään siis katsella paljaita mahoja), mutta oman pääni yli sellaista ei ole oikein tullut vedettyä. En oikeastaan tiedä miksi, kehonkuvassani ei ole oikeastaan vikaa, eikä kropassakaan niin paljoa, etteikö korkeavyötäröisten farkkujen kanssa voisi hyvänä päivänä pitää vähän lyhyempää paitaa. Lempikauppani Monkin lisäksi myös muut kaupat tuntuvat olevan täynnä ihanan rentoja napapaitoja, neuleita, kollareita ja trikooteepaitoja, joten päätin voittaa pienen navanesittelypelkoni. Sinne meni!Todellisuudessa napaa ei näy normaaliasennossa lähes ollenkaan, eikä siis tarvitse pelätä liikaa vilauttelua. Ihoa kuitenkin jää näkyviin juuri sen verran, että pieni jännitys säilyy. 

 Mitä mieltä napapaidoista, 

päälle vai ei?

 

-Vilma K

Muoti Oma elämä Höpsöä Trendit

Minä ja mun pää

DSC08670.JPG

DSC08684.JPG

DSC08666.JPG

DSC08693.JPG

Neljä kuvaa minusta, noloa,  hävettää vähän ja pyydän anteeksi, mutta oli pakko: pitäähän pää esitellä joka puolelta! Tässä ne nyt on, paljon puhutut täydelliset hiukset. Siis minulle täydelliset, ei välttämättä kenellekään muulle. Minulle on tärkeää, että ulkonäkö heijastelee persoonaa, ja siksi hiukset eivät missään nimessä saa olla vain ”close enough”. En tiedä mikä niissä on parasta: ehkä väri, ehkä helppous, ehkä mieletön muunneltavuus (sivusliippaus, takasliippaus, rento surffari, nuttura…) tai ehkä vain se, että ne herättävät huomion ja tunteita. Tai ehkä kuitenkin se, että näytän taas minulta. 

Tänään yksi mies tuli metrossa kehumaan, miten hyvin nenäkoruni ja hiukset natsaavat yhteen, ja että ”i love it when a girl enjoys her life”. Loppuun tyyppi kuitenkin totesi, että voihan se tietysti olla, että haluan parin vuoden päästä alkaa näyttämään naiselta. Olin hetken hämmentynyt yllättävästä lopetuksesta ja totesinkin vain, että yeah, who knows. Tyyppi oli perinteinen latino, joten en vaivannut päätäni sen puheilla: näytän tytöltä, vähän jännemmältä sellaiselta!

-Vilma K.

Kauneus Oma elämä Hiukset Höpsöä