Takaisin bisneksiin

Olenpa ollut hiljainen. On ollut tässä vähän kaikkea, kuumetta ja krapulaa suurimmaksi osaksi. Ensin olin kuumeessa, lähdin puolikuntoisena bilettämään jonka jälkeen toivuin kaksi päivää makoillen sohvalla ja sängyssä. Kyllä, myös tämän maanantain. Nyt juon kahvia ja yritän tormakoitua, olenhan kohta jo kaksikymppinen.

DSC08626.JPG

Perjantaina oli ystävänpäivä ja vietin sen tietysti Elinan kanssa mm. syöden kakkujuttuja ja jutustellen tyttöjen juttuja. Hihi. Kuinkas muuten. Kävimme myös kirpputorilla, josta löysin itselleni deitin yksinäiseksi illaksi: O.C:n kolmas tuotantokausi, my love. Yllätykseskeni seuraani halusi joku muukin: kuume, joka vei minut vuoteeseen koko illaksi, yöksi ja lauantaipäiväksi. Meitsillä on selvästi ihan hitosti vientiä!

DSC08652.JPG

Lauantai-iltana ravistelin edellämainitun rakastajan päältäni, punasin huulet, tarjosin Elinalle kahvia ja lähdin speksibileisiin. Aika parhaisiin. Jos en ole jo tehnyt selväksi, niin ne ihmiset on kyllä parantaneet fuksivuotta entisestään, en olis voinut kuvitella parempaa starttia Helsinkielämälleni. Sain kehulapun, jossa sanottiin mm. sanat höpsö, suloinen, energinen, ilopilleri, söpöin, aito ja ihana. Kai nekin siis tykkäs miusta takas!

-Vilma K.

p.s. leikkasin muuten hiukset, kuten näette. ne on täydelliset. 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Ajattelin tänään

Hyvän mielen blogipostaus

IMG_20140209_022857.jpg

Huhhuh, nimittäin ihan mielettönät fiilikset. Mistä, höh, no teistä! Ootte mut superhölmöt pöppelin sköppelit. Kun katson teidän mielettömiin silmiin niin tunnen kuumetta. Aivoissa. Rakkauden avaruusraketti vie meidät, vittu, kuuhun! (Riston Rakkauden rockia mukaillen.) Tämä kuva on oikeastaan aika täydellinen: siinä on Elina, kaljaa ja speksi-ihmisiä. Sen lisäksi minulla oli kuvaa ottaessa vaan niin hyvä olla, että kai se välittyi kuvaankin asti. Olisi ihan kamalaa joutua eroon näistä tyypeistä, onneksi ei tarvitse. Ihania, ja kai minäkin sitten vähän.

IMG_20140210_134057.jpg

Tässä kuvassa on myös aika paljon täydellisiä elementtejä, niistä ehkä suurimpana se, että se on otettu kotona, kotikotona. Sen lisäksi tässä on muutakin kivaa: normimeikki, joka tuntuu raskaan lavapakkelin jälkeen ihanalta ja näyttääkin uutudenviehätyksessään siltä, sekä uusi nenäkoru, joka istuu naamaan ja nenään lähes täydellisesti. Yritin ihan oikeasti keksiä jotain muuta sanaa, kuin täydellinen, mutta aamuhuuruissani en vaan pystynyt. Täydellistä. Ylikasvanut lettikin lähtee tänään. Neljän tunnin päästä. Ah.

Ja hei, antakaa periksi ja tyytykää siihen, että joskus, vaikka kaikki ei olisikaan ihan kohdillaan elämässä, voi silti käyttää sanaa ”täydellinen”. 

-Vilma K.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Höpsöä