Terkkui miulta

20140206_231833.jpg

Tämä kuva kertoo teille kai jo enemmän, kuin tuhat sanaa. Minua väsyttää. Kolme näytöstä on jo ohi ja kolme edessä, sen jälkeen edessä on tyhjää ja sekin stressaa. Ihmiset tuijottavat metrossa, kun nuokun lavameikissäni oranssilla penkillä ja näpytän samalla kännykällä hämäriä viestejä. Teatteri on parasta, mutta myös ihan kamalan väsyttävää, sillä on ne varjopuolensa: huoneeni ja koko kämppä muutenkin on sotkussa, sänky on säilytyspaikka ja puhtaita vaatteita ei meinaa löytyä. Tämä on ensimmäinen teatteriprojekti jonka teen yksinasuessani ja iltaisin kaipaisin holhousta. Vaikka itsenäisen naisen elämä onkin toisinaan ihan huippua, niin olisihan se luksusta, jos joku muu keittäisi iltateen, paahtaisi leivät ja peittelisi sänkyyn vaikka haluaisin katsoa Salkkareita. Seuraavalle esitysviikolle palkkaan äidin kyläilemään. 

Pyydän anteeksi, jos tässä on kamalasti kirjoitusvirheitä. Tänään meinasin kirjoittaa mm. kiimalaiset, kun piti kirjoittaa kiinalaiset. Just näin.

-Vilma K.

Muoti Oma elämä Ajattelin tänään Päivän tyyli

Hottis asupostaus

Olen vähän laiska, ja sen lisäksi vielä kiireinenkin kuvailemaan mitään ”päivän asuja”, mutta taaskin voin onnekseni huomata, että minulla on ystäviä joilta ei aikaa ja intoa siihen puutu. Muistatteko, kun kerroin käyneeni läksiäiskaljoilla sen Karibian risteilylle lähteneen tyypin kanssa? Nyt minulla on suuri kunnia esitellä hänen loma-asunsa. Viimeistään nämä kuvat kyllä todistavat, että risteilyalus seilaa jossain muualla kuin etelän lämmössä, ja että kai siellä jotain muutakin tehdään kuin lomaillaan. Liitän asuihin myös alkuperäiset esittelytekstit, erotatte ne siitä, että ne on kursiivilla, here u go!

Allu.jpg

Merenkulkijan arkiasu. Fleece: modacrylia, paloa jatkamaton. Paita: Budapestin maratonilta. Kollarit: H&M. Sandaalit: Prisma. Kello: en muista mistä, maksoi kympin. Radiopuhelin: Motorola. UHF-taajuudet, FM-suojattu. Toisesta kuvasta näette naruviritelmän, jolla seuraavan kollaasin kuvat on otettu, ihailtavaa omistautumista ja selvää hittibloggaaja-ainesta!

Allu1.jpg

Ensimmäinen kuva: Merenkulkijan normaali työvarustus ulkotöissä. Haalarit: Scandia of Sweden. Palo- ja kipinäsuojatut. Komeet heijastimet! Pipo ja huppari: H&M. Pitää niskan ja pään lämpöisenä. Kaulahuivi: Rotterdamin maratonin maaliintulokassin löytöjä. Puolikengät: Sievi. Suojaa vaikka maailmanlopulta. 

Kaksi keskimmäistä: Pakkasvarusteet. Takki: Sandia of Sweden. Painaa varmaan viisi kiloa. Tekee liikkumisesta mahdotonta. Hikoiluttaa vielä kolmessakymmenessä pakkasasteessa. Kommandopipo: Varusteleka. Joululahja ex-appiukolta. Meinasi vissiin, että pitäis jättää nää hommat ja ryhtyä rosvoksi. Fiksusti meinattu. Karvalakki: töistä. Mallia Hessu-korvat. Maailman rumin!

Vika kuva: Lastikaasujen kanssa työskennellessä käytettävä varustus. Kypärä: Petzl. Näyttää munankuorelta. Se päässä olen munapää. Käytetään myös aina satamassa. Yllättävän mukava käyttää. Puolinaamari: en tiedä merkkiä. Ei saa tiiviisti naamalle. Heiluu kävellessä. Mahdoton puhua tuo päässä. Harmittaa käyttää. 

IMG-20140201-WA0007.jpg

 Ylläribonus! Iloinen jörrikkä testaamassa tellinkiä. En kyllä yhtään tiedä mikä on tellinki, mutta päättelin, että se on se viritelmä mihin kuului Nokia Lumia ja juuttinarua. 

Tuolla hellyyttävällä hammashymyllä haluan toivottaa teille oikein hyvää alkavaa viikkoa! Minun päivän asuni tulee koko seuraavan viikon olemaan joka päivä pinkki mekko, vaaleanpunainen tyllihame, valkoiset pitsibokserit, hiuspanta jossa muutama violetti sulka, violetit ”silkkihansikkaat” ja pinkit korkokengät. Tämä ja edellinen postaus toimivat myös todisteina sille, että minulla oikeasti on muitakin ystäviä kuin vain Elina, eikö olekin siistiä?

-Vilma K. (Ja vähän niinku yhteistyömerkeissä mukana Aleksi M.)

Muoti Ystävät ja perhe Höpsöä Päivän tyyli