Photoshoot

DSC08571.JPG

DSC08574.JPG

Eilen vietin neljä mielenkiintoista tuntia valokuvausstudiolla Helsingin keskustassa. Kyseessä oli siis jo aiemmin mainitsemani Humanistispeksin promokuvaukset joissa saimme ensimmäistä kertaa pukea roolihahmot päällemme. Fiilis oli jokseenkin huikea, kun peilistä tuijotti bimbo pinkeissä vaatteissaan ja luomiväreissään; kaukana olivat lököttävät farkut ja harmaa villatakki. 

20140109_153227.jpg

20140109_151721.jpg

Kuten odotettavissa oli, piti päivä sisällään hurjasti myös odottelua, haahuilua, lepäilyä ja meikinpoiston jälkeen myös vihdoin syömistä. Froosh maistui hyvältä piltiltä, mutta kaipasin kookosta, lisää makua!

20140109_155814.jpg

20140109_144603.jpg

Elina ja minä tamineissamme: johan oli meikit ja rensselit en muuta sano. Nuo päällä kun pääsee vielä näyttelemään lavalle (ja osaa tehdä niin myös noiden kanssa) niin eiköhän siinä aika moni hahmo oikeasti herää eloon. Virallisia promokuvia pistän jakoon heti kun siihen saa virallisen luvan, tuskin siinä kauaa menee. Aion mainostaa tätä showta häpeilemättömästi helmikuun puoleenväliin asti. Sen jälkeen leikkaan hiukseni ja mainostan niitä maaliskuuhun, ei rauhaa teille.

-Vilma K.

Muoti Ystävät ja perhe Meikki Päivän tyyli

Moi

DSC08567.JPG

DSC08570.JPG

Moi oon Vilma. Blogannut yhteensä noin seitsemän vuotta, ensin yksin ja sitten yhdessä, ja silti jännittää kirjoittaa ensimmäistä kirjoitusta uuden nimen alle. Puhdas pöytä on ehkä pelottavin pöytä mitä tiedän ja siksi pyrinkin pitämään omani suhteellisen sotkuisena; niin että siinä on levällään ainakin pari kynsilakkapulloa ja likainen kahvimuki. Viimeiset kolme vuotta olen blogannut yhdessä ”superbestikseni” Elinan kanssa, mutta aikuisuuden koputellessa huomasimme, että vaikka persoonamme mahtuvat yhä samaan kahvipöytään, vessaan tai siskonpetiin, tarvitsevat ajatuksemme hieman enemmän tilaa. Siksi minä olen nyt tässä ja hän luomassa jotain bloggerin puolelle.

Jos olette yhä mukana, niin tervetuloa ! Siitä on kamalan pitkä aika, kun olen viimeeksi kirjoittanut ”oman nimen alle”. Hyvällä tavalla jännittävää ja virskistävän uutta. Vatsaa kutkuttaa ihan samalla tavalla kuin silloin, kun ihastus tykkää Instagram-kuvasta tai Facebook-statuksesta: ihanan kamalaa !

”Vilman mielestä melkein kaikki paitsi kahvi, punaviini, seksi, hiusmalli, vaatteet, sävelvire ja tahdissa taputus voi olla ’close enough’.”

 

Vanhassa blogissamme esittelin itseni noilla sanoilla ja ne pätevät edelleenkin (paitsi että speksiroolin takia hiukseni ovat kaukana jopa ’close enoughista’). Pyrin olemaan tekemättä kompromisseja muissakaan asioissa ja olemaan tyytymättä mihinkään mikä on ’melkein’, ’ihan kiva’ tai ’ok’. Se, mihin tämä blogi lopulta tulee keskittymään on vielä arvoitus. Jos minun pitäisi luokitella, sanoisin että tästä tulee lifestyle-blogi pienellä twistillä. Ei mitään tusinatavaraa todellakaan, enhän minäkään ole.

-Vilma K.

 

Suhteet Oma elämä Hyvä olo Ajattelin tänään