Testissä: Urtekram

Sisältää tuoteyhteistyökuvioita.

***

Olen elänyt viimeiset about yhdeksän vuotta pääasiassa Oriflamen ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteilla, sillä olen sen ajan ollut ko. merkin edustaja. Oli piristävää saada välillä testiin jotain muutakin tuotetta.

img_4297.jpg

Buzzadorin kautta testiin siis päätyi Urtekramin käsivoide ja päivävoide. Purkit ovat ihania vaaleanpunaisia ja sievän simppeleitä. Ainesosat on luomua, mikä tietty on aina plussaa. Urtekramilta löytyy myös pitkästi muita meriittejä ja hyviä arvoja, käy tutustumassa!

Käsivoide on mielestäni ihanan raikkaan tuoksuista, siinä on häivähdys sitrusta. Kuivumisajasta en osaa itseasiassa sanoa, sillä itse käytän käsivoidetta lähinnä nukkumaanmennessä ja tuohon sitruksen tuoksuun oli mukava nukahtaa. Mies tosin totesi, että hänen kuiviin käsiinsä voide ei oikein tuntunut tehoavan, vaikka tehokosteuttavaa voiteen pitäisi olla. Itse kyllä tykkäsin että kosteuttaa, kädet olivat pehmeät aamulla.

Päivävoide on mulle jotenkin oudoksi jäänyt artikkeli, sillä en koskaan muista käyttää sitä. Nyt yritin petrata ja ehkä joka toinen päivä muistinkin tuotetta suihkia naamaani. Yhdellä painalluksella tuli voidetta aika runsakkaasti, sitä sai hivellä pitkälle kaulaan ja niskaan, jotta sai kaiken käsiin tulleen käytettyä. Jossain vaiheessa hoksasin, että eihän sitä painallusta ole pakko painaa ihan pohjaan saakka, vaan voi vaikka hieman hillitä itseään (hahhah, niin kai!). Päivävoide oli aivan kiva tuote. Vielä kivempi olisi ollut testata tuotetta, jos vaikka olisi meikannut joka aamu ja saanut jotain osviittaa siitä, kuinka voide käyttäytyy esim. meikkivoiteen alla. Mutta koska meikattua tulee tosi vähän, niin jäipä sekin sitten testaamatta. Mä kyllä meikkaan jos johonkin lähden, mutta ei siihen jaksa tai ehdi nyt oikein paljoa panostaa.

img_4300.jpg

Tää kaikki pitäis saada upotettua naamaan.

On ihan kiva, että tuotteita oli sillälailla runsaasti, ettei niitä ehtinyt käyttää loppuun asti näin kampanjan aikana, vaan ne jäävät kyllä ihan käyttöön tästä eteenpäinkin.

Mutta ostaisinko ko. artikkeleja? Sanotaan nyt näin, että jos hakisin jotain vastapainoa Oriflamen tuotteille tai en enää niitä edustaisi, niin harkitsisin todella paljon tätä sarjaa. Itselle tärkein tuote kun on yövoide, niin vähän jäi kiinnostamaan, millainen se tällä sarjalla olisi (ei vielä valikoimassa, mutta toivotaan sen pian tulevan). Voi siis hyvinkin mennä hankintaan!

Jos sinua jäi kiinnostamaan Urtekramin tuotteet, koko tuotteiden kirjo löytyy täältä. Mainittujen voiteiden lisäksi löytyy myös mm. hiustenhoitoon ja ihonpuhdistukseen tuotteita tuosta Nordic Birch (Pohjolan koivu)-sarjasta.

Mites mun testi-ihmiset, mitäs te tykkäsitte?

***

Mitä Buzzaaminen sitten on? Se on uusien tuotteiden testausta ja niistä kertomista eteenpäin. Se on myös tuotenäytteiden jakamista, tuotekokemusten jakamista sosiaalisessa mediassa ja tuotteen näkyvyyden levittämistä. Kuluttajat luottavat kaikkein eniten ystävän tai tuttavan käyttökokemuksiin, verrattuna vaikkapa mainoksiin. Buzzador-kampanja antaa vinkkejä siitä, miten kertoa tuotteista ystäville, millaisia kampanjoita voi itse pitää tuotteista ja miten tuotteet voi esitellä sosiaalisessa mediassa. Buzzaajille ei laiteta sanoja suuhun, ei käsketä kirjoittamaan mistään tietystä tai mihinkään tiettyyn sävyyn vaan kertomaan rehelliset mielipiteet asioista.

Itse olen ollut mukana muutaman kampanjan aiemmin ja olen ollut tuotteisiin tyytyväinen. Olen kertonut tuotteista sukulaisille, ystäville ja tuttaville todenmukaisesti ja omien kokemusten pohjalta. En ole suurennellut tai muutellut faktoja vaan olen ollut kaikista tuotteista positiivisesti yllättynyt. Kolmesta kampanjasta kahden tuotteet ovat jääneet meille suht arkikäyttöön.

Buzzaamisessa tärkeää on myös raportointi. Raportit antavat tuotteen takana oleville yrityksille feedbackia tuotteesta. Raportteja lähetetään sekä kampanjan aikana (lyhyt salamaraportti) ja kampanjan loppuessa (pidempi ja kattavampi loppuraportti).

Jos Buzzaaminen herätti mielenkiintosi, voit ilmoittautua Buzzadoriksi täällä. Se, että on rekisteröitynyt käyttäjä, ei tarkoita että pääsisi mukaan joka kampanjaan, vaan niihin täytyy ilmoittautua aina erikseen. Eduksi on, että on aktiivinen sosiaalisessa mediassa (Facebook, Twitter, blogi yms.) ja esimerkiksi nyt Onni-kampanja onkin vain bloggaajille. Rahallista korvausta Buzzaamisesta ei saa, vain kampanjan tuotteet. Kampanjoiden aikana on kuitenkin myös jonkinlaisia valokuvaus-, blogi- tai muita kilpailuita, joista voi voittaa lahjakortteja tai isompia tuotelahjoja.

kauneus iho testit
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.