Idolit.
Muutama päivä sitten Hesarissa oli tuollainen tunteisiin vetoa otsikko, jonka mä tulkitsin varmaan vähän eri vinkkelistä kuin moni muu. Mua ärsytti, että yksinhuoltajuus oli tuossa tuollaisena sääliä herättävänä keppihevosena. Kyllä toi palkkojen karhuaminen on ärsyttävää kelle vaan. Onko yksinhuoltajat aina automaattisesti joku ongelmainen, toivottoman köyhä ja surkea porukka? Suhteutettuna omaan tilanteeseeni olen varmaan miettinyt taloudellisia […]