Placeholder image

Lohtu.

Yleensä lempiruokaani on ehkä itse tehty guacamole, jonka päälle on ripoteltu granaattiomenan siemeniä. Olen pesco-vegetaristi ja himoitsen välillä etiopialaista ruokaa. Raskausaikana olen syönyt muun muassa kolme päivää putkeen lihamakaronilaatikkoa, päätynyt ostamaan bolognesekastikkeen ainekset ja tehty perunamuussia ja nakkeja. Mitä helvettiä? Tänään söin munariisipasteijan. Olenko seitsemänvuotias? Tällä viikolla sentään vegesushikin maistuu taivaalliselta. Tilannetta on pahentanut suhteellisen […]