Imetys.
Viime aikoina on taidettu keskustella paljon imettämisestä. Jospa minäkin sitten osallistun. Olen joskus yön pimeinä hokenut mielessäni, että minä vihaan imettämistä. Asia ei tietenkään ole ihan niin. Klonkkumaiset otteet, joilla vauva tarraa rintaan, on hellyyttäviä. On ihana saada kitinä loppumaan tarjoamalla ruokaa ja ruoka on aina mukana. Mutta mulle imetys on ollut myös hankalaa ja […]