Musiikki.
Koen piirun verran huonoa omatuntoa, että en aktiivisesti laula vauvalle. Tai siis, lauleskelen kyllä itsekseni, jos siltä tuntuu, mutta en ole kehittänyt mitään tuutulaulurutiinia, jota olen lukenut suositeltavan ennen syntymää. Yritän kuitenkin kuunnella radiota ja musiikkia kajareista kuulokkeiden sijaan. Mulla on myös Spotify-lista biiseistä, jotka mun mielestä sopii lastenlauluiksi. Niitä olen sitten soittanut, itselleni ja […]