Korjaus.
Myönnän virheeni. Viimeinen perheneuvola kerta ei ollut ihan turha ja kamala. Jotenkin mun fiilis nousi heti aluksi, kun joku isä pyörtyi synnytysvideon aikana. Tulipa vähän vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Ja se jäbä oli siis ihan kunnossa, varmaan vaan skipannut aamupalan. Siinä videossakaan ei ollut mitään gorea, tapahtumat näyttivät aika rauhallisilta. Tässäkin videossa toki isän roolia […]