Joulun tunnelmia

Loma alkaa olla ohi! Blogin parissa on ollut hiljaisempaa, ollaan vaan olla möllötelty tämä viikko. Vietettiin kaksi yötä miehen vanhempien luona ja kaksi yötä vuorostaan minun vanhemmilla. Eli aika lailla saatiin istua valmiiseen pöytään nauttimaan jouluherkuista 🙂 Suuri kiitos isovanhemmille mukavista joulunpyhistä ja kaikista järjestelyistä! 

Tältä on näyttänyt meidän viime päivät: 

Jouluvalojen ihailua…

DSC04911.JPG

Kuusen koristelua…

DSC04820.JPG

Pikku-tontun tonttuilua…

DSC04866.JPG

Kynttilän valoa…

DSC04884.JPG

Ulkoilua lumettomissa maisemissa…

DSC04893.JPG

Ruokaa vatsan täydeltä…

DSC04854.JPG

Jouluisia juomia…

DSC04916.JPG

Kukkia tuomassa juhlan tuntua…

DSC04876.JPG

Kimaltavia koristeita…

DSC04878.JPG

Ja tietysti joulupukki muisti muutamilla paketeilla 🙂 Niistä oma postaus luvassa! 

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä Ystävät ja perhe

Pari palaa jouluasetelmaa

Kasasin suurimman osan meidän joulukoristeista yhteen paikkaan, eli ruokailutilan kaapin päälle. Sinne löysi tiensä Villeroy & Bochin New Wave -tarjottimelle asetellut joulupallot sekä Iittalan Kartio-maljakon sisälle kääräisty jouluvalonauha. Lisäksi vielä kynttilöitä ja tuikkuja ja jouluasetelma oli valmis. 

DSC04642.JPG

Eva Solon lasikuvun sisään olisi voinut kerätä vaikka kokoelman joulupalloja, mutta koska meillä on vain isohkoja palloja, laitoin sinne pienen koristehirven. Löysin sen muuton yhteydessä kaappien kätköistä, ja nyt tämä hohteleva kaveri pääsi ensimmäistä kertaa esille kotona.  

DSC04643.JPG

Näiden lisäksi meillä oli toiset jouluvalot makuuhuoneessa, ja punaisia virkattuja tonttuja siellä sun täällä. Blogissa jo aikaisemmin mainitsemani hyasintit kuuluivat myös joulukoristeluihin. 

Joulukuusta meille ei hankittu, koska vietimme pyhät anoppilassa ja omien vanhempieni luona. Katselin kyllä kaupan pihassa kiinnostuneena sellaisia pikkujoulukuusia…olisihan oma kuusi ollut aika kiva juttu. Ehkä sitten ensi vuonna? 

Koti Sisustus