Ja lisää joulun tuoksua eli hyasintti

Sain tuliaisiksi sinisen hyasintin tässä yhtenä päivänä. Ja niin leijaili lisää joulun tuoksua kotiin. 

Askartelin sille valkoisesta lahjapaperista vähän kauniimman suojakääreen, mutta sitä ei tullut tallennettua kameralle viikonloppuna. Näin arki-iltoina aika turha yrittää mitään kuvia ottaa.

DSC04667.JPG

Töissä pukkaa kiirettä ja tuntuu etten ole ehtinyt ollenkaan tarpeeksi fiilistellä joulun lähestymistä. Viime viikonlopulle oli joulutorttuainekset hankittuna, mutta ei tullut leivottua vielä. Joululahjat meillä on osittain mietittynä, mutta joitakin puuttuu. Onneksi on pari viikkoa aikaa. Korttien kanssa ajateltiin tänä vuonna mennä sieltä mistä aita on matala(mpi), eli e-kortteja kehiin 😉 

Miten te muut siellä olette valmistautuneet joulun tuloon, vai oletteko? 

 

Koti Sisustus

Joulun tuoksua

Jouluun liittyy valtava määrä tuoksuja; mausteet, glögi ja piparit, kynttilät ja lukemattomia muita.

Tässä niistä yksi, eli mandariinit. Iso keko oransseja vitamiinipommeja odottelee syöjiään mummilta perityssä Riihimäen lasin keittiötölkissä. 

DSC04644.JPG

Eilisessä kyläpaikassa oli neilikoilla tökitty appelsiini, oi voi sitä tuoksua! Kyllä tuli lapsuus mieleen. Koristelluilla appelsiineilla saa helposti joulun tuntua kotiin, vaikkei niin joulukoristeista piittaisikaan. 

Kolmipäiväinen viikonloppu on ohi, höh. Mutta pian on onneksi joulun pitkät vapaat edessä 🙂

Koti Ruoka ja juoma Sisustus