Eteinen ennen ja jälkeen

Eteisessä ollaan saatu pari pientä fiksausta tehtyä. Peili on kiinnitetty seinään ja netistä löytyi sopiva hylly peilin viereen. Halusin jonkun mahdollisimman yksinkertaisen, kapean hyllyn, mutta esim. Ikean valikoimissa ei ollut yhtäkään nämä kriteerit täyttävää vaihtoehtoa. 

DSC04624.JPG

DSC04625.JPG

Hyllyllä olevat pikkutavarat vaihtuvat silloin tällöin. Nyt sinne on löytänyt tiensä muutamat esineet, joissa toistuvat vihreän ja hennon persikan sävyt. 

DSC04626.JPG

eteinen kombo.jpg

Eteisestä ei tullut otettua yhtäkään kunnollista ”ennen remonttia” -kuvaa, mutta tässä alla yksi otos rempan keskeltä. Eteisessä tehtiin samat muutokset kun muuallakin, eli seiniin ja kattoon uudet maalit, ja parkettilattia hiottiin sekä lakattiin. Eteiseen teetettiin vanhojen komeroiden tilalle uudet liukuovikaapistot, jotka ovat siis vastapäätä tätä uuden hyllyn puoleista seinää. (Kaapistoista kuva tässä postauksessa)

eteinen kesken.jpg

 

Koti Sisustus

Worklamp

Makuuhuoneessa tapahtui pieni muutos heti piakkoin sen jälkeen, kun huone tuli esiteltyä Ennen ja jälkeen -postauksessa. Mies innostui hankkimaan omalle puolelleen uuden valaisimen, valkoisen Design House Stockholmin Worklampin. Se on ihanan yksinkertainen, ja aika samantyyppinen kuin aikaisemmat itse tehdyt valaisimet. Minun puolella on edelleen käytössä kyseinen kuparin värisellä johdolla varustettu lamppu. 

DSC04563.JPG

worklampkombo.jpg

Yöpöytinä meillä oli vielä kuvien ottohetkillä valkoiseksi maalatut tuolit, mutta ne lähtivät lainaan kaverille. Nyt meillä on käytössä eripariset jakkara ja tuoli… Kellarissa odottelee kaksi kappaletta edellisten asukkaiden meille lahjoittamia yöpöytiä, jotka pitäisi maalata. En vaan ole vielä osannut päättää, että mikä väri. Vaaleanharmaa? Musta? Vai ehkä jotain ihan muuta. 

DSC04566.JPG

makuuhuonekombo marraskuu.jpg

Maisema makkarin ikkunasta oli näinkin kesäinen vielä äskettäin. Tänään sen sijaan tuprutteli lunta!!! 

DSC04569.JPG

Tuli aika sopivaan väliin tämä tavallista lyhyempi työviikko, niin ehdin taas tänne blogiinkin pitkästä aikaa. Arkiviikko hurahti työmatkan ja eilisten ystävän kolmekymppisjuhlintojen merkeissä. Aina tuppaa kasaantumaan vähän liikaa kaikkea tähän joulunalusaikaan, vaikka toisaalta, tylsistyn myös helposti jos ei ole mitään ohjelmaa 🙂

Tänään meille tulee kyläilijöitä syömään itsenäisyyspäivän illallista ja eiköhän me aiota vähän tv:täkin vilkuilla samalla. Taidan alkaa tästä järkkäilemään illan kattausta; punaista ja valkoista on luvassa. 

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Koti Sisustus