Lapsia vai ei?

Eräs asia, joka on mietityttänyt meitä viime aikoina, on lasten osuus häissämme. Olemme miettineet, että voisi olla mukavampaa, jos juhlisimme vain aikuisten kesken. Etenkin kun on kyseessä ulkomaanmatka, uskomme, että monet perheelliset vieraamme eivät edes halua ottaa lapsiaan mukaan. Nämä vieraat voisivat myös juhlia kanssamme rennommin, kun ei tarvitse huolehtia lapsista ja viedä heitä ajoissa nukkumaan. Toisaalta olisi kuitenkin ihanaa, jos esimerkiksi 4-vuotias kummipoikamme voisi olla mukana juhlassa, vaikka hän ei välttämättä mitään muistaisikaan enää aikuisena. Ja kyllähän lapset tuovat iloa juhlaan kuin juhlaan.. Hankala rasti!

Luultavasti päädymme kuitenkin pitäytymään aikuisten juhlissa muun muassa budjettisyistä. Vaikka lapset eivät kovin paljoa syökään, täytyy ottaa huomioon myös matka- sekä majoituskulut. Ja voimme ainakin itsellemme uskotella, että tuskin pienet lapset kovin hyvin viihtyisivätkään ”tylsissä aikuisten juhlissa”. 😅

Suhteet Oma elämä Lapset Tapahtumat ja juhlat

Pian sanomme ”tahdon”!

Ihanaa! Vuosi 2021 on viimein täällä, ja sen myötä toivottavasti pian myös hääjuhlamme. Olen edelleen kovin harmissani häiden peruuntumisesta, mutta yritän pysyä toiveikkaana uuden suunnitelman toteutumisesta. Mitä tahansa voi tapahtua, mutta tällä hetkellä vielä uskon, että meillä on hyvät mahdollisuudet päättää tämä vuosi avioparina.

Viime aikoina olen selaillut Pinterestiä kuin viimeistä päivää. Se on täynnä mitä ihanampia kakkuja, kattauksia, kimppuja sekä muita hääjuttuja. Olen poiminut sieltä muutamia ideoita koristeluihin ja värimaailmaan, joita haluaisin mahdollisesti toteuttaa omissa häissäni. Ainut hyvä asia häiden siirtymisessä onkin se, että nyt ehdin vielä tarkemmin miettiä näitä asioita!

Suhteet Oma elämä Rakkaus Tapahtumat ja juhlat