Repoveden syksyä

IMG_4343.jpg

Kävimme syyskuun lopulla reippailemassa viiden kilometrin mittaisen ketunlenkin Repovedellä. Kuvia kertyi taas aikamoinen määrä ja osittain siksikin tämä postaus näkee päivänvalon vasta nyt. Onneksi en ole matkabloggaaja, en nimittäin pystyisi millään valikoimaan vain muutamaa kuvaa.

IMG_4345.jpg

IMG_4356.jpg

IMG_4360.jpg

IMG_4366.jpg

IMG_4370.jpg

IMG_4375.jpg

_MG_2219.jpg

IMG_4380.jpg

IMG_4387.jpg

IMG_4393.jpg

IMG_4404.jpg

Näissä portaissa onkin sitten kipuamista!

IMG_4413.jpg

IMG_4420.jpg

_MG_2259-2.jpg

IMG_4423.jpg

IMG_4427.jpg

IMG_4434.jpg

IMG_4436.jpg

IMG_4438.jpg

IMG_4440.jpg

IMG_4442.jpg

IMG_4446.jpg

IMG_4449.jpg

IMG_4456.jpg

IMG_4458.jpg

IMG_4460.jpg

IMG_4462.jpg

IMG_4464.jpg

Lossi oli tietenkin vastarannalla, joten saimme hilata sen ensin luoksemme ennenkuin pääsimme kyytiin. Siinä tulikin päivän käsitreeni tehtyä samalla.

IMG_4467.jpg

IMG_4469.jpg

Muutama päivä sitten kävimme uudestaan Repovedellä auringonlaskun aikaan, ja näky olikin aika hulppea! Ne kuvat saan tänne varmasti vähän aiemmin kuin kuukauden päästä. Nyt on sitten koettu Repovesi kesällä, keväällä ja syksyllä kahdesti. Enää puuttuu vain talvi..!

Hyvinvointi Liikunta Mieli

Valokuvauskurssilla – valomaalaus

IMG_5110.jpg

Eilen varustauduin valokuvauskurssia varten ottamalla mukaan jalustan ja kaukolaukaisijan ja laittamalla housujen alle sukkahousut. Tarkoitus oli nimittäin kuvata jotain ulkona, ja iltaisin on jo kovin pimeää ja kylmää. Illan aiheena oli valomaalaus, eli taas jotain, josta itselläni ei ollut aiempaa kokemusta, mutta mistä innostuin kovasti.

IMG_5098.jpg

IMG_5099.jpg

Meidän kurssilaisten tehtäväksi jäi lähinnä painaa laukaisijaa ja vähän ruuvata säätöjä kohdilleen, kun opettajamme pyörivät performanssitaidehenkisesti valojensa kanssa. Olipa siinä ohikulkijoilla taas ihmeteltävää. Eräätkin lenkkeilijät kävelivät kuvaan kesken valotuksen, mutta koska valotus oli sen verran pitkä niin heistä ei jäänyt kuviin todistusaineistoa.

IMG_5101.jpg

IMG_5102.jpg

IMG_5111.jpg

Hmm, lentävä matto..?

IMG_5115.jpg

Puput ja linnut.

IMG_5122.jpg

Ilmankosteus nousi illan aikana melkoisesti, ja se toi kuviin aavemaista usvaa. Mielestäni se sopii hyvin näihin kuviin.

IMG_5124.jpg

Jo tuon vajaan parin tunnin aikana kävi selväksi, että valomaalauksessa on vaikka minkälaisia mahdollisuuksia. Voisi vaikka kirjoitella jotain tai piirtää mitä tahansa! Veikkaankin, että jossain vaiheessa on ihan pakko päästä itsekin vähän taiteilemaan… Inspiroiva ilta!

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään