Instagram

image-5-tile.jpg

Alkuviikko on ollut yhtä hurlumheitä. Olen ollut ihan rättiväsynyt kaikesta pimeydestä. Käynyt töissä, tullut kotiin, tehnyt ruokaa lapsille ja sulkenut silmät jo siinä kymppiuutisten aikaan.

Mistä ihmeestä te revitte pirteyttä ja reippautta tälläisinä sateisina ja pilkkopimeinä iltoina? Vinkkejä kehiin. Tuplaespresso? Juoksulenkki? Kerro mikä?

Ehkä nyt kuuluukin käpertyä viltin mutkaan ja mennä hetkeksi piiloon odottamaan aurinkoa ja sen säteitä. Valkoista lunta, jouluvaloja ja vapaita.

Instagram on muuten päivittynyt suhteellisen tiuhaan, sieltä voit seurata minua sateisina päivinä ja muutenkin. Follow me: @dreamscoco

/soon soon… we have snow, white christmas and more light. Waiting for that – just a little bit. Instagram @dreamscoco.

Kommentit (24)
  1. eikö ole ihana vain olla kotona tehdä jotain hyvää ruokaa ja nauttia pimeydestä ja polttaa kynttilöitä juoda yks siideri kun on tehnyt koti hommat nauttia tästä marraskuun rauhasta kävely lenkeillä satoi tai paistoi. Kannatta nauttia nyt rauhasta sillä kohtaa alkaa hirveä joulu hässäkkä ja lahjoja pitää ostaa ruokaa pitää miettiä jouluksi siivota pitää suuremmin että jouluna on siisti koti, täytyy sukuloida järjestää pikkujoulut mennä pikkujouluihin. Eikö se ole hyvä kun pitää hidastaa kesän jälkeen kun silloinkin on sellainen olo et kaikkea pitää tehdä ja mennä ja hirveä kun työt alkaa ja arki koittaa miten kerkiää kaikki vaan marraskuussa arki jo rullaa joten nauttia siitä. Tammikuussa on sitten taas juostaan alennuksissa ja kohta mietitään kevät sisustuksia ja pääsiäistä tulevaa vappua. Rentoudu coco nauti rauhasta olette saaneet uuden kodin joka tuntuu jo kodilta ja tuoksuukin kodilta 🙂

    1. No totta puhut Viiru! Mä olin varmaan jossain hetkellisessä epäonnentilassa, puhut niin asiaa, nyt kuuluu vaan nauttia rauhallisista illoista. Kiitos samoin, ihania iltoja ja päiviä sinne kans. <3

  2. D-vitamiini. Hitaus, siitä saa voimaa, luontokin nukkuu. Hierojalla & hoidoissa käynti. Verkkaiset juoksulenkit valoisaan aikaan. Iltaisin kaakao, tuikut ja aromaattinen ayrvedatee.

    1. D-vitamiinia tosiaan täytyy napsia nyt talvella vähän suurempiakin määriä. Kiitos näistä vinkeistä, mun täytyy nyt vaan vaihtaa vähän vaihdetta ja asennoitua pimeään kauteen.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *