Sunnuntai talolla

737FB282-CC4F-4D7C-A45B-97F94B5C623D.jpeg

Viikossa voi tapahtua paljon. Kaikenlaista putkea on vedetty, rautoja laitettu ja naputeltu. Pojat ovat tehneet pitkää päivää, jotta pysytään aikataulussa. 

Ensi viikolla nämä raudoitukset saavat päälleen lattiavalun. Saattaapi olla, että väliseiniäkin alkaa ilmestymään alkavan viikon lopulla. Jännittäviä aikoja nämä moiset ja nyt yksi parhaimmista ystävistänikin on nähnyt tulevan taloni, kun pääsiäisen pyhinä käytiin mestoilla. 

Paikan päällä on käynyt myös toimittaja ja koko rakennushankkeesta ja vähän muustakin on tulossa lähikuukausina melkoisen iso juttu. 

Sitä ja kaikkea muutakin odotellessa.

Koti Sisustus

Aamupalapöydän uusin suosikki

kattaus1.jpg

Tämä aamu valkeni varhain auringonpaisteeseen täällä maaseudulla. Televisio kailotti lastenohjelmia, sillä minityypit heräsivat ensimmäisinä.

Annoin ystäväni nukkua vähän pidempään ja valmistin koko porukalle aamupalaa. Olen tässä lähiviikkoina opetellut uusia juttuja sen suhteen. 

 

kattaus4.jpgkattaus3.jpg6C1B6E2C-813E-44D0-96E1-C9C26B7FEE99.jpegkattaus2.jpg

Yksi siisteimmistä aamupalaidiksistä on uppomunat, jotka valmistuvat vaivattomasti. Nämä Jamie Oliverin versiot tein sillä tavalla, että vuorasin leipälautasen kelmulla. Kelmun päälle laitetaan pari tippaa oliiviöljyä, sormisuolaa ja mustapippuria. Voit lisätä muitakin mausteita, kuten tuoretta chiliä. Kananmuna rikotaan keskelle ehjänä ja solmitaan söpöksi pussukaksi pussinsulkijalla. Sen jälkeen pussukat laitetaan kiehuvaan veteen noin neljäksi minuutiksi. Avataan ja syödään vaikka avokadopuolikkaiden kera paahtoleivän päällä. 

IHANAA PÄÄSIÄISTÄ!

 

<3

 

Suhteet Ruoka ja juoma Sisustus Ystävät ja perhe