Tiistai-ilta

Ajattelin kirjoitella pitkästä aikaa vähän arkisempaa postausta. Elämästäni juuri tänään. Tälläisiä arkisiä höpinöitä luen itsekin mielelläni toisten elämästä. 

Tämä viikko on minulle niin sanotusti yksinäinen viikko, eli lapsukaiset ovat isällään. Puuhailen kaikenlaista, teen pitkiä työpäiviä, näen ystäviä ja hoidan asioita. Näinä yksinäisinä viikkoina urheilen ennen kaikkea. 

Juuri nyt olen tullut töistä kotiin. Roudasin tuttuun tapaan mustan veskani pitkin tätä ihanaa rappukäytävää, jossa sijaitsee väliaikainen kotini. Laukkuni pursuaa urheiluvaatteita. Olen sopinut kahdetkin avantouinti-iltamat ystävien kanssa. Uittamo ja Järvelä ovat suosikkini täältä Turun seudulta.

C694E4E6-2E95-4CE6-B084-3D97EA54302A.jpeg

EB7D43A8-A9FB-4BB4-B427-CBCC0F436B43.jpeg

On siis tiistai ja kotitoimiston ikkunasta kajastaa vielä iltapäiväaurinkoa.

Törmäsin rappukäytävässä ystävääni Suviin, jonka työhuone löytyy samaisesta asunnosta. Täällä on iltaisin kovin rauhallista, vain autojen hiljainen humina muistuttaa, että ollaan ihan keskustan ytimessä. Pidän tosi paljon keskustan energiasta, hälystä, mainosvaloista, kahviloista ja ihmisistä. Minusta on kiva tunne, että nämä kaikki löytyy tuolta ulko-oven takaa.

Suvi on taidokas asetelmien tekijä ja aina ihailen mitä kaikkea inspiroivaa hän on mikäkin päivä keksinyt. 

F17509E6-5894-49AF-B54A-31D0DD8AE489.jpeg

 

Tänään tänne tultuani laitoin heti kynttilät päälle. Yleensä laittaisin musiikkia, mutta jostain syystä nyt on hiiren hiljaista ja se tekee hyvää. 

9A0C61E6-B5D6-45F1-8ED8-F9B600134D15.jpeg

Puhelin piippaa vierelläni ja se tarkoittaa sitä, että on aika lähteä lenkille. Serkkupoikani asuu ihan muutaman sadan metrin päässä ja sovimme lähtevämme juoksulenkille. Urheilu on paljon mukavampaa, kun on kaveri mukana.

Onko siellä muita samassa elämäntilanteessa? Mitä teidän yksinäiset viikot pitävät sisällään?

 

Muoti Sisustus Trendit

Sunnuntai talolla

9D454FB7-A5F7-4BEA-8C0A-475304CC4140.jpeg

Vihdoin ja viimein kuvia talolta tulee tässä. Nyt ollaan periaatteessa melko tylsässä vaiheessa, sillä ei ole paljoa mitä kuvata. Olohuone on epäilemättä paraatipaikka isojen ikkunoiden vuoksi. Iltapäiväaurinko siivilöityy kauniisti jopa muovitettujen ikkunoiden läpi ja tekee tilasta raikkaan.

154531B1-384B-4C1A-8948-5833AF059DD9.jpeg

Muistini mukaan timpurini tiedotti, että terassinovi asennetaan pian, se on suurten ikkunoiden kaltainen ja toivon, että ovi on ulkonäöltään kuin yksi ikkunoista. Lisää valoa tulee tämänkin myötä.

296747B7-B713-4DBF-A675-1FAFB2970BCE.jpeg

Melko karulta tila siis näyttää vielä mutta kovin todelta! Jännittävin vaihe tähän mennessä on ehkä ollut se, kun alunperin kaivuri tuotiin tyhjälle tontille, sinä päivänä kaikki kongretisoitui toden teolla. Sähköjen kytkentää ollaan saatu vähän odottaa, mutta muuten kaikki on mennyt tähän asti varsin mutkattomasti, vaikka minua on jo monet kerrat varoilteltu, että rakentamisessa on varauduttava ongelmiin. Olen tosin huomannut, että omalla aktiivisuudella on paljon merkitystä kuinka jouhevasti asiat etenevät.

Sunnuntai on itselleni rauhallisin päivä viikosta, jolloin ennätän parhaiten kuvaamaan. Joten joka sunnuntai tullaan seuraamaan talon edistymistä tästä päivästä etiäpäin postauksen ja kuvien muodossa. Tervetuloa seuraamaan!

Kevättä kohti. 

Koti Sisustus