Pitkäperjantai

65B83138-F827-458A-AA6F-B1921683841B.jpeg

Pitkäperjantai on kulunut hitaasti mutta varmasti. Vietämme ystäväni ja lasten kera koko pääsiäisen minulle tutussa paikassa. Täällä on takka, omaa rauhaa, musiikkivehkeet, tilaa ja tunnelmaa mutta ennen kaikkea iso terassi, johon paistaa aurinko koko päivän. Tänään oli suorastaan bikinikeli.

4E90264E-E161-40B5-BB01-C9E3814B4785.jpeg

Huomenna on suunnitelmissa on varmaankin jotain samanmoista; aurinkoa ja yhdessäoloa.

C8F26FDA-28EB-4C8E-8968-A01AB7D99D44.jpeg

Olemme siis vanhempieni luona ja koko talo on meidän käytettävissämme.  Juuri tässä yhteen ääneen totesimme, että saamme pitkästä aikaa viettää vähän pidempään aikaa yhdessä ja käydä kaikki kuulumiset kunnolla läpi – ihan vaan yhdessä hengailu on piristävää ja harvinaista.

62C47512-809C-4FED-8D06-A51CC5D17915.jpeg

Vanhempieni sisustustyyli on hyvin hyvin boheemi, on tauluja, veistoksia ynnä muita taide-esineitä siellä täällä. Olen varmasti perinyt jotain tätä tyyliä omaankin sisustusfilosofiaani, mutta paljon karsitummassa muodossa. Tällä hetkellä muuten tuollainen kannun lasipinta on kovin trendikäs, olen kiinnostunut tästä jopa suurempana pintana – kenties jopa seinänä!

AF84CAC4-0F5F-4F88-B723-F7B83586570F.jpeg

 

Kerään yleensä ruokapöytälle muutaman sillä hetkellä kiinnostavan lehden ja/tai kirjan. Viimeistään sunnuntaisin vietän pitkän hetken aamusta ja selaan kaikki jutut ja kuvat läpi. Kirjan päällä loistaa myös suunnittelemani La Luna -koru, kullattuja on vielä jäljellä, jos olet kiinnostunut tilaamaan.

Nyt vielä hetki laatuaikaa Marin kanssa, takka päälle toistamiseen ja sitten kiltisti untenmaille.

Ihanaa ja levollista pääsiäisaikaa!

 

 

 

 

Suhteet Sisustus Oma elämä Ystävät ja perhe

Rakkaudesta lajiin

C6B50338-192D-4DEB-BD4A-01DA33589098.jpeg

4A297965-35D9-4286-95FB-64E355FB803C.jpeg

BF50098F-793A-4283-A01B-14B23082875E.jpeg

AE5F02D9-6859-4CF1-82D7-E835C531EB61.jpeg

 

Vanha luonnonparannusmenetelmä, eli avanto on vienyt minut mukanaan, sanoisin että olen jo ihan seniori tässä lajissa. 

Alunperin kävin avannossa työkavereiden johdolla, sittemmin kavereiden kera. Suurin syy kylmäuintiharrastukseeni on parempi uni. Olin jossain vaiheessa todella levoton ja kaikin puolin huono nukkuja, nyt uni on rauhallisempaa avannon jälkeen. Ihan tutkimustenkin mukaan avantouinti helpottanee uniongelmia. Huomaan, että ajoittain ylikierroksilla käyvä mielenikin rauhoittuu uimisen jälkeen. Minulle riittää skarppi kastautuminen, en voisi kuvitellakaan olevani vedessä kolmea minuuttia, kuten eräs vanha herrasmies teki viime kerralla.

Suuri suositus hyville ja huonoille nukkujille!

Turussa avantoon voi pulahtaa Järvelässä (lemppari), Saaronniemen Saukoissa (ei suihkua) ja Uittamolla (toinen lemppari)

 

Muoti Hyvä olo Suosittelen Trendit