Kylpyhuonesuunnitelmia

kylpyhuone_Henna.jpg

Ensi viikosta alkaen aloitan juttusarjan, jossa seurataan kerran viikossa taloni edistymistä. Siellä aletaan laittamaan paikkoja umpeen, eli villoja, koolauksia, lattiavaluja on nyt työlistalla.

Minulta toivottiin suunnitelmia kylpyhuoneesta ja jos nyt ihan totta puhutaan, en ole yhtään varma mitä valitsen. Alkuperäinen suunnitelma oli, että valitsen edullisen mattavalkoiset 5×5 laatat ja niihin tulisi särmikkäät tummat saumat. Tätä kokonaisuutta tulisi maustamaan harmaa kylpyamme ja samanvärinen käsienpesuallas.

E7B961A2-C61D-495C-8743-B1209268726D.jpeg

Käsienpesualtaan puoleiselle seinälle olen kaavaillut seiniin upotettavia peilikaappeja koko seinän matkalta tai seiniin upotettuja avohyllyjä. Tämä ideani tuskin menee läpi urakkasopimuksessa, joten jos vaan löydän tekijän niin tämä ideani menee toteutukseen.

A6B23CB4-6F91-4AAF-BFA0-739F1E75166E.jpeg

Puhuin myös mieltymyksestäni tummiin sävyihin ja nyt olen ihan kahden vaiheilla valitsenko sittenkin betoninharmaat laatat. Toisaalta olisi aina parempi pysyä siinä alkuperäisessä suunnitelmassa – se on yleensä aina se oikein.

Mitä mieltä te olette? Tumma kylpyhuone vaiko vaalea?

Koti Sisustus

Herkkyydestä

542AB62A-93C2-40DB-BED0-91CF3F0AB3EB.jpeg

 

Herkkyyteni ei ole suinkaan huono puoli, päinvastoin. Olen ylpeä siitä, että osaan lukea ihmisiä ja tilanteita helposti. Tiedän, milloin jokin juttu on viallaan ainakin sisimmissäni.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tietoisemmaksi tulee omasta luonteestaan. Minä esimerkiksi olen ymmärtänyt, että ennen olen aina mieltänyt itseni todella ujoksi ja hiljaiseksi. Mutta enää en näin sanoisi. Saatan olla toisinaan jopa melko rääväsuinen höpisijä ja mutta koen vaan monet asiat ehkä normaalia voimakkaammin ja se puoli tekee minut toisinaan vaitonaiseksi. Olen myös usein todella syvästi omissa ajatuksissani, se saattaa olla aika ärsyttävä piirre, sillä en välttämättä ole aina 100% läsnä.Toisinaan olen jostakin asiasta tai ihan vaan päivästä niin väsynyt, etten yksinkertaisesti jaksa antaa itsestäni yhtään mitään – tälläisinä hetkinä minut saattaa mieltää hiljaiseksi.

Herkkyys minun kohdallani on verrattavissa raskaaseen fyysiseen suoritukseen ja minulle monet kokemukset kuormittavat kehoa yhtä raskaasti kuin vaikka 20 kilsan juoksulenkki. Tarvitsen paljon aikaa palautuakseni esimerkiksi ihmissuhdekiemuroista, juhlatilaisuuksista… tarvitsen ihan joka päivä hetken omaa aikaa. Ennen kaikkea toimeliaisuuteni tarvitsee vastapainoksi paljon rauhaa ja liikuntaa.

Ambivertteja kohtalotovereita?

DE43897E-76E5-4616-9686-B334BABDC40D.jpeg

 

Suhteet Oma elämä