Uudelleen aloittamisen ihanuus

”Never forget your beginner’s spririt.”

7E9B911A-8F10-417D-BED0-D45838E1AF9A.jpeg

Näin Ystävänpäivän jälkimainingeissa ajattelin kirjoittaa muutaman sanasen siitä miten asioilla on tapana loksahtaa paikoilleen. Se hetki, kun kaikki tuntuu hajoavan voikin olla merkki siitä, että asiat ovat menossa paljon parempaan suuntaan. Kaikkihan tietää sanonnat: ”Asioilla on tapana järjestyä”. ”Mikä olisi pahinta mitä voisi sattua.”

On hyvä pitää mielessä se innokkaan jännittynyt fiilis. Se tunne kun on aloittamassa jotakin uutta, eikä tiedä vielä ihan tarkkaan mitä tulee tapahtumaan. Tärkeintä on joka tapauksessa aloittaa. Jos elää menneessä, vaikuttaa se nykyhetkeen ja päätöksiin, jotka taas vaikuttavat tulevaisuuteesi.

Tietysti on mahdollista, että tulee mustelmia, mutta näen että on enemmän mahdollista että tapahtuu kaikenlaista ihanaa seikkailua. Tärkeintä on että olet ainakin olet yrittänyt, kokeillut ja ennen kaikkea elänyt. Elämä on yhtä yrittämistä.

Älä siis ikinä unohta sitä uudelleen aloittamisen ihanuutta. Sellaisessa mielentilassa pyrin pitämään itseni elämäni loppuun saakka.

 

 

(kuva on yhdestä asunnosta, jota olin stailaamassa ja bongasin sieltä tuon unelmien valaisimen: Menun Tribecan – rakkautta ensisilmäyksellä!)

Muoti Hyvä olo Mieli Trendit

AM/PM

 

76F8C7AE-C1AA-4CFD-9C12-C91CD901AA97.jpeg

Aamulla:

Herään…

Useimmiten kello 6. Oli sitten arki tai viikonlopun päivä, se sisäinen kello tiedättehän. Olen muutenkin levoton nukkuja ja varsinkin kuormittavat elämäntilanteet vaikuttavat heti uneni laatuun, tähän avuksi on kunnon hikiliikunta ja avantouinti.

Teen ensimmäisenä…

Pesen kasvot jääkylmällä vedellä. Tapasin avantouimassa herrasmiehen, joka kertoi kastavansa joka aamu koko päänsä sangolliseen kylmää vettä; veikkaan, että tämä herätys sopisi myös minulle. Olen kuin vihainen karhuemo aamuisin, enkä meinaa saada edes silmiäni auki. En puhu, enkä puuhaile aamuisin. Sekin kertoo varmasti paljon, että saatan joskus unohtaa yöpaidan päälle ja kiirehtiä töihin pahimmassa (tai parhaimmassa) tapauksessa paplari etuhiuksissa. On kausia, kun saan jostain energiaa niin paljon ja lähden aamulenkille tai aamu-uinnille – nämä tälläiset päivät ovat parhaimpia.

Kauneusrutiini…

Kasvopesun jälkeen laitan päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen. Hiuksiini kiinnitän toisinaan paplarit, suosittelen käyttämään sellaisia, jotka eivät revi hiuksia. Samettisia tai vaahtomuovisia esimerkiksi.

03933CAA-E2B5-456F-8AC6-C0439403DD11.jpeg

Illalla:

Rauhoitan itseni…

Olen eniten oma itseni iltaisin. Yritän käyttää aikani mahdollisimman hyvin, nykyään en esimerkiksi seilaa facebookissa, koen sellaisen ajankäytön todella turhaksi. Iänikuisena touhottajana olen aika usein jossain menossa tai sitten puuhailen yksinäni talonsuunnittelun ja korujuttujen parissa. Innostun usein myös hahmottelemaan tulevia maalauksia ja kirjoittelemaan niin sanottuun päiväkirjaani runoja ja mietteitä.

Pukeudun…

Kotona aina kivasti itseni tähden. Kotivaatteeni on puhtaat, ne tuntuvat ja näyttävät hyvältä, sillä olen ollut aina sitä mieltä että itseensä kuuluu panostaa.

Yöpöydälläni…

On Madaran ihanan tuoksuista Infusion blanc -käsivoidetta, jossa tuoksuu jasmiini ja mesiangervo. Kultaisenvärinen minilautanen on koruilleni, yritän muutenkin kiinnittää huomiota siihen, että riisun kaikki korut aina nukkumaan ja suihkuun mentäessä – säästävät kultausta ja muutenkin korua. Yöpöydälläni palaa aina kynttilä, se antaa levollisen hetken ennen unta. Vesilasi on ehdoton ja kasvosuihke, koska kuivahuoneilma.

Toivottavasti te nukutte tänään hyvät yöunet ja heräätte levollisina uuteen päivään. Se ois perjantai!

 

 

Muoti Meikki Trendit