Valkoista valkoisella ja kierrätettyjä vaatteita

F50B627D-C4EE-42CC-89C4-8FBDF6430F38.jpeg

F60278E6-AB43-49CE-8174-A730A21D60C2.jpeg

9A4A3C0E-4E71-489A-AFF0-EC02BA0EA13E.jpeg

Ostin pitkästä aikaa housut itselleni. Nuo vaaleat 70-luvun henkiset sammarit, jotka on kiva yhdistää kokovalkoisen asun kanssa. Valkoinen on ihan passeli pakkasilmoilla, ei likaannu helpolla eikä mitään. Muutenkin valkoinen antaa mukavan freesin ilmeen.

Vein taas vaatteita kirppikselle ja myös isosiskoni vaatekaapin aarteita on siellä nyt. Siskollani on todella kiva tyyli, kannattaa mennä tsekkaamaan meidän myyntipiste Kirppis-Center Manhattanilta, paikka numero 451. Paikka on siellä vielä reilun viikon verran käytössämme (26.2 saakka) ja tuomme sinne koko ajan lisää, kunhan saadaan käytyä kaikki läpi. Hinnat ovat alle kympin jokainen, itse olen laittanut hinnaksi ihan paria euroa, jotta saisin vaatteet kiertoon mahdollisimman mutkattomasti. Go there!

/white on white

Muoti Ostokset Päivän tyyli

Sisäparveke

Auringonsäteet tulvivat parvekkeelle, kun olin sisustamassa tätä ihanaa asuntoa, joka sijaitsi hienossa Loft-tehtaassa Turussa, ihan jokirannan varrella. Sain vielä yöpyä kohteessa pari yötä, miten ihanaa!

3CE81977-52EC-4FE7-BF93-BDB303F13292.jpeg

Partsi oli sisäpihalle, joka taas oli lämmitettyä sisätilaa. Parveke siis toimii ympäri vuoden yhtenä oleskeluhuoneena. Mielestäni tätä tilaa ei saa sisustaa liikaa, vaan muutamat kasvit ja yksinkertaiset tuolit riittivät. Erityisen innoissani olin tuosta mustasta daybedistä, se on Granitista ja hintaa oli vain 219 euroa, eli ei todellakaan mikään paha satsaus – ainakin Turun myymälässä näitä oli vielä muutama jäljellä. 

7805F170-1AB3-47C1-BB96-C8E90BBA1322.jpeg

Ikkunalaudat olivat leveää ja jykevää betonia, johon saattoi laskea kaikenlaista luettavaa ja tietysti kasveja. Löysin onnekseni nämä kookospalmut Plantagenista, ihanan raikkaat ja erikoiset. Toinen ajatus oli täyttää tila isoilla ja erilaisilla kaktuksilla, mutta mielestäni nämä palmut sopivat loppupeleissä paremmin. 

FDBA1E1E-0F60-438C-80C4-F29BB339E844.jpeg

0D6000FF-1811-4854-95AC-3E3FEA7D900B.jpeg

Makuuhuoneesta avautui ovet parvekkeelle ja erityisesti iltaisin oli sellainen olo, kuin olisi ollut ulkomailla. Miten muuten kaipaankaan lämpimiä iltoja ulkomailla.

22A83182-104D-4950-8A98-7E7198B5FFCE.jpeg

DF268CC8-6DD2-44DE-9181-D194057B2AB1.jpeg

Värimaailma meni kivasti yksiin rakennuksen kanssa ja varsinkin auringon paistaessa ikkunoista tuli parvekkeesta todella kutsuva. Palmujen lisäksi tuo edustalla komeileva Pullojukka oli myös yksi lempikasvivalinnoista. Aika komea!

Koti Sisustus DIY