Rakennuslupahakemus tehty

 

IMG_0354.JPG

Noniin!

Nyt on rakennuslupahakemus jätetty ja jään odottelemaan päätöstä. Kauan sen kiikuttamisessa menikin, kun työrupeama ei ole ottanut hellittäekseen. Lisäksi itse rakennuslupaan piti liittää lippua ja lappua jos toistakin ja niihin meni hetki tutustuessa.

Fiilistelen nyt kovin tätä projektiani, pidän tunteesta, että saan tehdä kaikki päätökset itse. Minun ei tarvitse kysyä keneltäkään varmistusta mitä materiaaleja tulen valitsemaan. Aika ajoin mieltäni painaa pieni ahdistus. Minua suoraan sanottuna pelottaa, kun kaivinkone saapuu tontille ja kaikki oikeasti alkaa. Tunteet ovat erittäin ristiriitaiset, mutta toiveikkaat! Olen kertonut kaikesta jännityksestä kavereille ja tietäisittepä vaan, kuinka moni on jo luvannut auttaa kaikessa. Lähipiiristä löytyy uskomaton sakki avuliaita tsemppinaisia, joista on vaikka mihin.

Tosiasia, joka on hyvä muistaa ja pitää aina paikkaansa; Asiat aina lopulta järjestyvät. Siihen faktaan on hyvä nojata ja loppujen lopuksi vain ja ainoastaan sinä itse voit vaikuttaa paljonkin siihen, että kaikki tosiaankin tulee menemään hyvin.

 

Suhteet Sisustus Ystävät ja perhe DIY

Koodissa

6535A500-52BD-4D0C-8BF1-6ABE4B4786B7.jpeg

C76E578E-9F54-4F79-83A2-5027FF8BE8B2.jpeg

Lempparini Sisustuksen Koodi on nyt muuttanut ja käytiin heti perjantaina ystäväni kanssa katsastamassa uudet tilat, jotka olivat tietysti aivan ihanat. Pidän paljon Koodin nykyisestä vähän kodikkaammasta ilmeestä ja arvostan miten nämä yrittelijäät ihmiset ovat itse laittaneet kaiken kuntoon myymälän tiskistä alkaen. Tilat ovat kodinomaiset ja erityishuomioni varasti kauniit, leveät ja sirot kierreportaat.

Muutenkin vähän tummemmat sävyt kiinnostelevat näin talven tullen. Olen hamstrannut kynttilöitä ja tuikkuja koko kodin täyteen ja fiilistellyt yksinäni joulun tuloa. 

Kannattaa tehdä jouluinen kauppakierros uudessa myymälässä, ihanasti sisustusinspistä!

Koti Sisustus