Mikroneulaus

E8B96049-F787-4124-B2FC-F33FC9B37440.jpg

Yhteistyössä Estetiikka Mansurow

”Kauneuden eteen täytyy kestää vähän kipua” pitää hyvin paikkaansa.

Olen ollut aina todella kiinnostunut kaikenlaisista ihonhoidoista ja parannuskeinoista. Lähden aina ennakkoluulottomasti kokeilemaan lähes mitä vaan.

Tällä kertaa olin testaamassa jännittävää hoitoa täällä Turussa, nimittäin mikroneulausta Katjan vastaanotolla Estetiikka Mansurowin tiloissa. Katjan tekemät hoidot ovat minulle tuttuja jo entuudestaan, syksyllä ostin itselleni tehokkaan Hydrafacial sarjahoidon, joka puhdisti ihoni tehokkaasti.

Mikroneulauksessa pieni viattoman näköinen laite Innopen pisteli kasvojani kerta toisensa jälkeen ja näiden pistojen avulla iho lähtee korjaamaan itseään. Sarjohoitona toteutettua tämä on tehokas erityisesti arpiin, couperosaan, maksaläiskiin ja juonteisiin, minua kiinnostaakin nähdä miten otsassani oleva arpi reagoi hoitoihin. Hoitosarjojen aikana käytetään kotihoitona voidetta, joka auttaa ihoa uusiutumaan. 

91412AD0-3527-43DD-AA78-059BF8626B7A.jpg

Ennen hoitoa kasvot puudutettiin, mutta täytyy sanoa, että toimenpide oli siitä huolimatta melko kivulias. Varsinkin ensimmäinen kerta tuntui, mutta jo toinen kerta oli helpompi kestää. Ennen hoitoa kannattaakin tulla ajoissa paikan päälle, jotta puudutevoide ehtii vaikuttamaan. Innopen kynä ”ampuu” nopeita pistoja ihoon ja hoitaja säätää hoidettavan kohdan mukaan kuinka syvälle neulat menevät. Minun ”ongelmakohdat” olivat poskipäät, jossa ihohuokoset ovat laajentuneet ja pari arpea kaulalla ja otsassa – näissä kohdissa neulat kävivät vähän syvemmällä ja se kyllä tuntui.

Samalla menetelmällä hoidetaan kuulema myös paljon pahempiakin arpia, mutta näissä tapauksissa hoidon tekee lääkäri, sillä neulat pistetään paljon syvemmälle. Kaikenkaikkiaan äärimäisen mielenkiintoisia menetelmiä sitä keksitään. Ystäväni Henriikka kertoi käyneensä ”vamppyyrihoidossa”, eli PRP-plasmahoidossa, se vasta jännä onkin!

Halusin muistaa myös teitä lukijoita ja sain arpoa kolmen hoitokerran mikroneulauksen ihanan Katjan vastaanotolle tänne Turkuun. Kommentoi siis tätä postausta, niin olet mukana – voittajan julkaisen tästä viikon päästä 17.2, olkaa siis kuulolla.

Neuvottelin vielä teille alennuksen ja saatte yhden kerran hoidon hintaan 150€ (norm.195€) ja 5 kerran sarjahoidon 600€ (norm.695€). 

Raportoin taas myöhemmin mitä muutoksia kasvoissani tulee tapahtumaan. Olkaahan kuulolla ja viettäkää nyt rentouttava viikonloppu!

Kauneus Iho Testit

Lemon Soda Float

IMG_0452.JPG

IMG_0453.JPG

IMG_0443.JPG

IMG_0449.JPG

IMG_0446.JPG

IMG_0448.JPG

2B089834-BCFC-45CB-8008-4DA4CBDE5968.jpgIMG_0450.JPG

Kaupallinen yhteistyö: Pingviini

Ennen pirtelöä oli jäätelösooda. Muistelen nauttineeni tätä juomaa viimeiksi lukioikäisenä kesähelteellä Ruisrockin aikoihin ja nyt vuosikymmenen jälkeen muistin tämän herkun taas Pingviini-jäätelöyhteistyön myötä. Jäätelösooda, joka koostuu jäätelöstä ja hiilihapollisesta juomasta tulee alkujaan amerikasta ja sen tiedetään kehittäneen Robet M. Green noin 150 vuotta sitten. Vanhempi ikäpolvi kertoo, että ainut oikea yhdistelmä jäätelösoodassa olisi sitruunalimonadi ja vaniljajäätelö, joten tätä halusin lähteä testaamaan. Jäätelösoodan ohje on perin yksinkertainen:

Lemon Soda Float

Vaniljajäätelöä 

Sitruunasooda sitruunalimonaadia

Kahmaise yhden litran Pingviini vaniljajäätelöstä kaksi palloa jäätelöä lasiin ja valuta päälle pullosta sitruunalimua. Jäätelö kuohuaa ilmavaksi vaahdoksi ja koko komeus on valmis nautittavaksi.

Yksinkertainen klassikko vaikka jälkiruokapöytään. Täyteläiset Pingviini-jäätelöt valmistetaan Turengissa suomalaisella työvoimalla, suomalaisista raaka-aineista suomalaisille kuluttajille. Merkiksi kotimaisuudesta jokaisen Pingviini-tuotteen kylkeä komistaa Avainlippu-tunnus. Lisää herkullisia jäätelöreseptejä löydät täältä.

Jäätelösooda on yksinkertaisimmista yksinkertaisin jälkiruoka ja nopea valmistaa. Klassikot toimii aina ja niihin kannattaa luottaa. Tämän herkun valmistamiseen meni pari minuuttia, mutta maut olivat täydelliset kaikessa yksinkertaisuudessaan. Näyttää vahvasti siltä, että tätä tarjoillaan Ystävänpäivän illallisella täällä meikkiksen luona.

Erittäin suuri suositus. <3

Koti Ruoka ja juoma