Ystäviä kylässä

8AF094B4-E9A5-44F3-9925-10C97AB7B4BD.jpg

 

2DA758F1-7CA4-44E5-8323-149C005609A2.jpg

 

9853343A-746D-4CA5-9E0E-40B4630C9E42.jpg

 

Ollaan keskiviikossa, vaikka tuntuu siltä, että olen elänyt jo viikonlopun. 

Otin nimittäin yhden lomapäivän ystävänpäivän huipuksi ja kutsuin kavereita kylään. Iltamyöhäisellä hurautin vielä asemalle ja nappasin rakkaan Maj:n kyytiin. Sanomattakin selvää on, että hän on yksi parhaimmista ystävistäni ja hänen seurassaan esiin täytyy kaivaa paketti nenäliinoja, sillä tuo nainen Pohjanmaalta saa minut nauramaan aina vedet silmissä. Tiedättekö ne tyypit joilla on sitä samaa pilkettä silmäkulmassa kuin sinulla ja pelkkällä katseella voi kertoa kokonaisia lauseita. 

Ja mitä parasta, että ystäväni vieraili Turussa juuri ystävänpäivän illasta yöhön aina seuraavaan päivään saakka. Minulle usein sattuu ja tapahtuu kömmähdyksiä, palaneista croissanteista huolimatta aamu alkoi herkullisesti. Jatkoimme matkaa keskustaan ja siellä katsoimme Tom of Finland -elokuvan. Siitä pitikin sanomani, että siinä vasta ihana elokuva! Liikuttava, kaunis, mielenkiintoinen ja todella cool! Suuri suositus elokuvalle, se tulee ensi-iltaan nyt perjantaina 17.2. 

 

 

 

4E7F10EF-320B-40D3-9412-64240628718A.jpg

 

Suhteet Sisustus Ystävät ja perhe DIY

Meet Voitto

IMG_0522.JPG

 

Tässä on Voitto, meidän kesken Vode. Rakkaalla on monta nimeä ja Voitsku on sulattanut meidän kaikkien sydämen. Hän on vähän pöljäpoika, eli sopii meidän sukuun erinomaisesti. Nuoresta iästään huolimatta hän on jo luonnekas tyyppi ja tarkkaavainen vahtikoira. Voitto on isosiskoni, mutta vietämme aikaa paljon yhdessä. Jopa äitini, joka ei niin välitä koirista on Voiton suuri fanittaja ja tuo aina mustassa käsilaukkussaan Voitolle kaikenmaailman koirien herkkuja. Ollaan huomattu, että Voitto tarvitsee paljon leikkiä, huolenpitoa ja kuria – ennenkaikkea seuraa ja tuttuja ihmisiä ympärilleen.

Koira oli kylässä luonani ensimmäistä kertaa ja uskaltautui ainoastaan alakertaan. Hän on aika vellihousu ja jännittää uusia paikkoja vielä paljon. Isosiskoni ollessa kauppareissulla istui Voitto hämillään sylissäni ja odotti ”äitiänsä” kotiin kuin kuuta nousevaa. 

Mitä kokemuksia teillä on tästä Dobermanni-rodusta? Ystäviltä ja tuttavilta olen kuullut paljon hyvää.

 

IMG_0511.JPG

fe675b5d-b5c7-43c3-9bad-eeac7b98f1e0.jpg

 

Suhteet Sisustus Oma elämä Ystävät ja perhe