Mikä emoji olen?

Jos ilmeeni ikuistettaisiin nyt emojiksi, se olisi se, jossa on silmien paikalla sydämet. Kitarapoika soittelee minulle serenadeja ja minä laulan mukana ensin hapuillen, myöhemmin yhä itsevarmemmin. 

Yhteisen yön jälkeen hymyilemme toisillemme unensikkuraisin silmin ja suukottelemme vaikka emme ole vielä pesseet hampaitamme. 

Ja ei, emme ole rakastelleet. Kitarapoika haluaa odottaa. Hassuinta on, ettei se edes häiritse minua; näinkin on hyvä. Kitarapoika vetää minut kainaloonsa ja rutistaa niin lujasti, etten ole saada henkeä. ”Je t’aime, hbiba.” 

20171002_100826.jpg

Terveisiä Marokosta. En ehkä halua enää koskaan palata kotiin. 

Suhteet Oma elämä Rakkaus

Awwww en ehkä kestä

Se tunne, kun aamulla herätessäsi puhelimessasi odottaa niin söpö ääniviesti (ranskalaisella aksentilla (!) lausutulla englannilla), että suupielet kapuavat korvien yläpuolelle asti ja silmäsi alkavat tuikkia, vaikka kello on varttia vaille kuusi aamulla, ja sulat sänkyysi kuin kynttilä aurinkoon. 

Viesti oli tehty kuiskaten (varmasti johtuen viestin ajankohdasta, joka oli kolmelta aamuyöllä), ja nosti välittömästi kaikki karvani pystyyn silleen hyvällä tavalla, kuljetti värinän päänahasta aina jalkapohjiin asti. Kitarapojalla olisi tulevaisuutta ASMR-alalla. 

Herramunjee, vieläkin värisyttää. Uuuuuh. 

candle.jpg

 

Suhteet Oma elämä