Tag: # elämä # kevät # minä# kirjoittaminen# kirjauutuus# Facebook#

Se on täällä taas!

Se on täällä taas!

Taivas pudottelee viimeisiä lumiaan, mitä tiuhempaan tahtiin sen parempi. Uskon nimittäin – kerettiläisesti – että jokaiselle talvelle on etukäteen varattuna tietty lumimäärä, ja sen on laskeuduttava maan pinnalle ennen kuin kevät voi tulla. Sovittelen uutta, kesänsinistä huivia kaulaani. Kyllä kyllä kyllä! Keltainen pilottijakku olisi vielä yltiöpäisyyttä. Ripustan sen kaappiin odottamaan. Lumisateisen maiseman raoista näkyy häivähdys […]