2/7

 

maaliskuu2.jpg

Kaksi kuukautta done! Tämä toinen kuukausi sujui hieman enemmän pohdiskelun ja hienosäädön parissa. 

Helmikuu tuntui kääpiökuukautenakin jotenkin pitkältä, paitsi nyt kun se on takana päin. Vietin käytännössä koko kuukauden täällä Tampereella, missä nautin koko sydämeni pohjasta Poltteella treenaamisesta. Maaliskuussa pitää ryhtyä hieman kikkailemaan ja miettiä miten saan itsestäni yhtä hyvin mehut irti pk-seudulla!

Treenejä tuli tässäkin kuussa 6-7 päivänä viikossa 1-2 kertaa päivässä, mutta noita 2 treenin päiviä oli selkeästi vähemmän, kuin tammikuussa.

 

maaliskuu4.jpg

Näytänkö siltä, että nautin 8:50 herätyksestä lauantaiaamuna?

Helmikuun kriiseilyn hetket liittyivät lähinnä siihen, että paino junnaa. Siis paikallaan. Siis ihan täysin paikallaan. Niin paikallaan, että painan näissä kuvissa grammalleen saman verran kuin kuukausi sitten! Kuukauden saldo on siis tällä päivämäärällä +-0.

En ole cheattaillut kertaakaan muuten kuin suunniteltuina cheat-päivinä, ruokailut ovat muuten säännölliset ja fiksut ja treenit kulkevat todella mainiosti. 

Tiedänkin, että rasvaa on pakosta palanut ja olemukseni tiivistynyt (pidän itselläni myös vähempipukeisia vertauskuvia), enkä siis ole heittänyt tai heittämässä hanskoja tiskiin. Olisi toki mukavampaa kertoa teille kuinka rasva käytännössä vain höyrystyy kehostani, mutta uskon että tästä jumituksien yli pääsemisestä ja sen raportoinnista on monelle kanssaihmiselle enemmän hyötyä.

Kyllä se sieltä ennemmin tai myöhemmin alkaa näkyä vielä entistä selkeämmin, eikä minulla ole minkään sortin kiire 🙂 Tässä korostuu mielestäni aika hyvin se, että kun tekeminen on mielekästä ja palkitsevaa, ei se nopea muutos ole ainoa asia joka motivoi.

Niin ja mitenkäs se mittanauha mistä näkisi tuloksia vaakaa paremmin? Noh… Sellainen kuulemma oli jossain, mutta kun sitä ei ikinä löytynyt, en sellaista käyttänyt 😀 Se on maaliskuun checklistillä!

 

maaliskuu3.jpg

Maaliskuussa keskityn siis entistä enemmän ruokani laatuun, tipautan päivittäistä kalorinsaantia noin 100-200kcal ja lisään kokeeksi aerobisen treenin määrää (joka myös paikkaa tuota kalorivajetta). Muuten homma jatkuu samalla linjalla.

Katsotaan, josko ensi kuussa olisi jotain jännittävämpää raportoitavaa!

 

p.s. Odotan jo innolla analyysejä siitä, mitä kaikkea teen väärin 😉

Kommentit (23)
  1. Tätä blogia on ihana lukea! Hurjasti tsemppiä projektiin, kyllä se painokin siitä vielä lähtee putoomaan!

  2. Muakin kiinnostais, että miten sun paino on muuttunut kaiken kaikkiaan tän Elämäni kunnossa -blogin aikana? Alussa kerroit painon, mutta nyt en muista toviin nähneeni sitä. Hitosti tsemppiä ja nyt se mittanauha käteen 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *