Ensimmäinen kunnon Treeni

spurgu.jpg

Päätin pistää treenin ihan isolla T:llä, koska siltä se tuntui. Mä kirjoitin ja kuvasin koko aamupäivän kauneuspuolen juttuja ja huomasin vasta 16:10, että saakeli, munhan pitäisi olla jo autossa matkalla salille ja ensimmäiselle Crosstraining Mix -tunnille!

Päivän asun tyyli-inspiraationa oli spurgut, sillä huomasin myös silloin 16:10, että pesukone on käynnissä sisällään kaikki tavalliset treenivaatteeni…

Kirmasin joka tapauksessa alkulämmittelyksi Poltteen rappuset hypervauhtia ja lämmittelyjä vetänyt Jenni tokaisi mun askelluksen näyttävän siltä, että olen tulossa mukaan..

Oikea polvi tuntui eilen sen verran hazardilta, että pidin siinä kylmää pariin otteeseen. Ensimmäiset lämmittelytkin tuntuivat vielä hieman kyseenalaisilta, mutta paikkojen lämmittyä kunnolla mitään ongelmaa ei enää ollut. Olen huomenna menossa osteopaatin pakeille, joten kysäisenpä tästäkin samalla!

 

poksyt.jpg

Lämmittelimme ja teimme kevyttä tekniikkatreeniä n. 30min, minkä jälkeen oli vuorossa päivän treeni. Se sisälsi:

5 kpl etukyykkyjä (27,5kg)

8 kpl pallon heittoa korkealle seinään, syväkyykystä ponnistaen

110m juoksu täysillä

Yksi kierros kesti 3min ja jokaisella alkavalla minuutilla suoritettiin vuorossa oleva liike. Loppuminuttin sai huilata, kunnes taas mentiin. Kierroksia tein itse 4, jotkut hullut 5.

Kolmannen kierroksen kohdalla kysyin, saako oksentaa? Kokeilin kuitenkin, josko se viimeinen rundi menisi kunnialla läpi ja päätin oksentaa myöhemmin. Ihan kamalaa, mutta ihanaa – taidan mennä toistekin!

 

pro.jpg

Noh, 5min huilauksen jälkeen totesin, että autokyytini oli vielä puolessa välissä omaa treeniään ja änkesin itseni mukaan 3omin corejumppaan, koska.. No teki mieli kokeilla! 😀 

Coretreenissä tehtiin aluksi superhauskoja parivariaatioita klassisista staattisista pidoista. Parin toinen jäsen töni, nosti ja heilutteli pidossa kärvistelevää treenaajaa ja vuoro vaihtui 30sec välein.

Tämän kiusauksen jälkeen tehtiin lukematon sarja dynaaminen-staattinen -sarjoja, missä kiusattiin eri osia vatsasta ja selästä. Loistava tunti!

Tekee jopa mieli tehdä maanantaista tehopäivä, minkä voisi aloittaa tuosta Mix-tunnista ja jatkaa keskivartalon kautta liikkuvuustunnille. Palautusjuoma vaan täytyy varata lähelle (ja hieman Profeelia tuhdimpi sellainen, vaikka tuo onkin edelleen herkkunamia..) ja aamupäivän tankkaus hoitaa huolella.

Voimat olivat treenin jäljiltä todella finaalissa ja autossa meinasi tulla kiukku, kun oli niin nälääkä.

Nyt masu on kuitenkin täynnä ja katse huomisessa, mihin on kaavailtu osteopaattikäynnin lisäksi Kahvakuula Balance -tunti ja kävely salilta kotiin.

 

p.s. Poltteella tänään aloittaneet, oliko kivaa??

 

 

Kommentit (10)
  1. Käy etsimässä tästä blogista ne treeniohjelmat, niistä on hyvä aloittaa 🙂 tuolta oikealta ”tunnisteista” treeniohjelmaa kun klikkaat niin löytyy.

  2. Käy etsimässä tästä blogista ne treeniohjelmat, niistä on hyvä aloittaa 🙂 tuolta oikealta ”tunnisteista” treeniohjelmaa kun klikkaat niin löytyy.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *