Maaliskuun Burpee-haaste!

Kuvankaappaus 2014-3-3 kello 15.46.29.png

Hiiohoi kaikki kaltaiseni burpee-vihaajat! Helsingin kotisalini Vetosali pisti maaliskuun kunniaksi pystyyn burpee-haasteen, jonka aikana olisi tarkoitus hyppiä ja punnertaa joka päivä alati kasvavin määrin, kuten ylempi salin nettisivulta lainattu taulukko esittää. 

Yhdeksi toistoksi lasketaan yksi jännehyppy, ja toisin kuin tavallisesti, joka toinen toisto kaadetaankin kyykyn kautta selälleen niin, että lapaluut käyvät lattiassa. Tästä saadaan lisää puhtia koordinaatioon ja räjähtävyyteen ^_^

Tarkemmat ohjeet kuuluvat siis seuraavasti: 

”* Yleisliike suoritetaan 4 viikon haasteessa seuraavasti: rintakehä lattiaan, hyppy käsien väliin, jännehyppy (Burpee), jonka jälkeen lapaluut lattiaan ja jännehyppy

Lasketaan hypyt eli 1. toisto = yksi jännehyppy”

Miten on, lähdettekö te mukaan?? 

Mä en ole tehnyt burpeita niin pitkään aikaan, että aion todellakin haastaa itseni niiden parissa. Vähän lisää joka päivä on mahtava tapa edetä, ja jotenkin tuo viimeisen viikon rupeama ei edes ahdista, kun toleranssi ehtii kasvaa viikkojen myötä. Kuuluisia viimeisiä sanoja, vai mitenkä? 😀

Seuraan oman burpee-haasteeni sujumista blogissa viikottaisina katsauksina! 

 

Kommentit (22)
  1. GRIT Strengthissä on alussa heti 2min burpee haaste ja sitte vielä loppuun sama homma ennen vatsoja…. Tuntihan ei kestä ku vaan puolituntia, mutta se on sitäki rankempi! Tokassa burpee haastessa ainaki hyydyttää.. 😀 Kannattaa mennä kokeileen, jos on mahdollisuus!

  2. Ehdottomasti mukana!!! Ihana haaste! Sain tänään facessa lankutushaasteen joten näähän menee kivasti yhteen 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *