Sushibar & Dine

sushi3.jpg

Eilen tapahtui jotain todella harvinaista. Lähimmän tyttökaveripiirini kaikki kuusi jäsentä pääsivät samaan aikaan samaan paikkaan ja kenelläkään ei ollut kiire minnekään! Ruokailupaikaksi valitsimme hiljattain avatun Sushibar & Dinen etelärannassa.

Koko ravintola sai varmasti kuulla kovaääniset räyhäämisemme ja maailmanparannustalkoomme ja puolet pöytäseurueesta ehti jo käydä läpi tulevaisuudessa häämöttävät hääsuunnitelmansa. Itse pysyin näissä keskusteluissa lähinnä vankkojen ja viisaiden mielipiteiden jakajana!

 

sushi2.jpg

sushi1.

Sushibar&Dine on Sushibarin ja Sushibar&Winen jalanjäljissä avattu ns. lippulaivaravintola, joka yhdistelee japanilaishenkistä ja skaninaavista ruokakulttuuria. Suurena sushin ystävänä valikoin oman menuni puhtaasti sushilistan puolelta. 

 

sushi4.jpg

Alkuun on aina pakko saada edamameja, eli soijapapuja, joissa on toki valtavat määrät proteiinia. 

 

sushi5.jpg

Vasemmalla lempinigirini Yaki Shake, joita voisin syödä hamaan tulevaisuuteen asti. Pakko myöntää, että kaipasin sushibarin ja sushibar&winen hieman laajempaa sushivalikoimaa..

Toinen lempinigirini Yaki Hotate loisti poissaolollaan, joten päädyin pelkkään Hotateen – kampasimpukkaan.

 

sushi7.jpg

Makirullavalikoimasta löysin kyllä omat lempparini. Raku Yan muistolla ratsastava Raku sekä kuvassa näkyvä hieman muunneltu California vievät kielen mennessään.

Vesi herahtaa samaiselle eilen viedylle kielelle tätä musitellessani! Seuraavan kerran pienet raa’at kalaystäväni kutsuvatkin minua jo huomenna, kun vietämme vanhemman siskoni kanssa Saara-päivää ympäri Helsinkiä palloillen! 

Jos joku muuten on kokenut huonoja sushielämyksiä ja traumatisoitunut, voin lämmöllä suositella uuden mahdollisuuden antamista kaikkien sushibar -ravintoloiden asiakkaana. Vaarana tällaisessa kokeilussa on tietysti alituinen sushihimo ja lievä sushinirsous….

 

sushi6.jpg

Loppukevennyksenä vielä wasabipääkallo. Kuvan ottamisen jälkeen muotoilin hahmolle vielä liehuvan viitan inkivääristä ja vartalon tyhjistä soijapavun paloista.

Tarjoilija nappasi laudan edestäni juuri kun olin kaivamassa kameraa uudestaan esille.. Dang it!

 

p.s. Kävin tänään salilla polkemassa 30min, kävelemässä 15min ja soutamassa 10min.

Suhteet Ruoka ja juoma Ystävät ja perhe Liikunta

tpk: Tuskainen jalkapäivä

photo1.jpg

Puuuhhh… Eilinen combat verotti hieman pohkeita, mutta lähdin silti intoa puhkuen kohti jalkatreeniä. Kyllähän se läpi meni ja ihan hyvällä fiiliksellä, mutta rauta oli raskasta 🙁

Yritin tarkoituksella ottaa ihan kunnollisia 3min taukoja sarjojen välillä ja epäilen, ettei fiilis ja jaksaminen olisi mitenkään pysyneet yllä ilman niitä. Hikikin virtasi niin, että hupparin hihat oikeasti kostuivat siitä pyyhkimisestä 😀 

Tänään vuorossa oli:

Bulgarian Split Squat 9kg painot käsissä 3 x 8 toistoa / jalka

SJMV 40kg 1 x 10, 50kg 3 x 8

Jalkaprässi 153kg 3 x 8

Single Leg Hip Thrust 3 x 8 toistoa / jalka

Reverse Hyper Extension 1 x 8 toistoa

Takareidet jumppapallolla 2 x 8 toistoa

 

Ei mulla ole oikein mitään sanottavaa just nyt paitsi että onpas kova nälkä.. Ensi kerralla paremmin ja nyt kunnon sushi-illalliselle kavereiden kanssa!

Hyvinvointi Hyvä olo Liikunta Mieli