Terveellinen herkkuvälipala!

gickr.com_76c09d75-45ab-b204-4927-4f0086801771.gif

Tällä viikolla yllä kerta toisensa jälkeen kasautuva leipäpala on löytänyt tiensä mun ruokavalioon. Siinä yhdistyy niin monta mun lempiasiaa, että meinaan liikuttua <3 Tästä herkusta saa kuitua, hyviä rasvoja ja todella hyvän mielen. Näitä uppoaa avokadon koosta riippuen helposti kolme tai neljä lounaaksi!

Saaran herkkuleipä:

Wasa Fiber Balance

Oivariini

Avokado

Sitruunapippuri

Mozzarella juustoraaste

Kirsikkatomaatti

Lehtisalaatti

 

Tuo Wasan fiber balance on ollut kivaa vaihtelua leipävalikoimaani. Normaalisti syön vain ”oikeaa” ruisleipää. Kolme palasta riittää koko päivän kuiduntarpeeseen ja ainesosaluettelosta löytyy täysjyväruisjauhoa, vehnäleseitä ja vehnänalkioita! 

Onko teillä jotain vastaavia lempparivälipaloja? 

Kommentit (8)
  1. Käytätkö sä mitään sivuja (esim. kiloklubi) ruuan ja liikunnan merkkaamiseen? Tai lasketko ylipäätänsä kaloreita, onko se sun mielestä kuinka tärkeää?

  2. mietin myös samaa, että melko painavia näkkäreitä jos kolmesta palasta saat 25-35g kuitua päivässä..

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *