TPK: Erilainen jalkapäivä

jalat3.jpg

Noniin, eilenhän sen jalkapäivän piti jo olla, mutta sen sijaan vetäistiin PT:n kanssa lenkkarit jalkaan ja lähdettiin tunnin reippaalle kävelylenkille. Se teki kyllä hyvää sekä keholle että mielelle! PT ehdottikin, että kun olen reilun tässä kuukauden verran treenannut superkovaa ja ilman kovin montaa kunnon lepopäivää, olisi ehkä hyvä pitää kevyempi viikko.

Tuumasta toimeen siis! Tällä viikolla varioin treenejä hieman normaalista poikkeaviksi ja kevyemmiksi.

 

jalat2.jpg

Tänään treenin sisältö oli:

Lämmittely juoksumatolla 6.0-6.5km/h 15min

Jalkaprässi kelkka + 50kg 1 x 10, kelkka + 100kg 1 x 12, kelkka + 110kg 2 x 12

Bulgarian split squat 7kg käsipainot käsissä 3 x 8 / jalka

Selänojennukset 3 x 10

Hip thrust kuntopallolla 3 x 10

Takareidet kuntopallolla 2 x 10

Reverse hyper extension 2 x 10

 

jalat1.jpg

Treeni kulki mukavasti, mutta tuntui kyllä lievästi kevennettynäkin rankalta. Pidin kunnon tauot ja saatoin loppuvaiheessa jopa kaikkien tapojeni vastaisesti pelata muutaman kentän Where’s my Wateria 😀

Sellaista tänään nyt painun pehkuihin ja jos herään aikaisin, portaisiin ahoy!

p.s. Yritän tämän viikon aikana kirjoitella teille ruokavaliojutuista enemmän.

 

edit. Jaahas… Tää ei jostain syystä ole julkaistunut eilen 🙁 Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Kommentit (7)
  1. Hei, olisin kiinnostunut kuulemaan myös ruokavaliostasi. Voisitko antaa esimerkkejä eri päivän aterioistasi?

  2. onko sun pt elixian pt vai jotain muuta kautta?

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *