tpk: Takaisin laitteisiin

Käsi lepää paikoillaan. Siihen on levitelty asiantuntevasti kipugeeliä ja suun kautta on nautittu ketorinia. Kyllä tämä tästä! Treenaamaan kuitenkin piti päästä, eli menin sitten tekemään vähän modifioitua koipi + vattareeniä.

Olen nyt ihan megavarovainen tän käden rasittamisen suhteen. Yritän siis välttää jopa asioiden nostelua ja kaikkea muutakin, mikä ei suoranaisesti satu, mutta saattaa silti rasittaa.

Tuntuu kuitenkin jotenkin ahdistavalta mennä salille ja istuskella niissä laitteissa, eikä nostella mitään :B Tuntuu kuin jokaisen tosibodarin katse viiltäisi mua halveksunnallaan.. ”Mitä toikin on tänne tullut istuskelemaan… Nostais edes jotain ylös” 

Eihän asia tietenkään ole niin. En mäkään tuijota laitteissa treenaavia pahalla silmällä 😀 Typerä on ihmismieli.

 

kuva_4.jpg

Treeni oli tänään seuraavanlainen:

Lämmittely kuntopyörällä 40min

Jalkaprässi kelkka + 100kg 3 x 12 toistoa

Jalan ojennus taakse taljassa 20kg 3 x 10 toistoa / jalka

Kylkitaivutukset kahvakuulalla 12kg 3 x 8 toistoa / kylki

Loitontajat laitteessa 55kg 3 x 8 toistoa

Vatsarutistus laitteessa 45kg 3 x 10 toistoa

Selän ojennus laitteessa 40kg 2 x 10 toistoa

 

kuva-11.jpg

Huomenna ja ylihuomenna pääsen vaan lenkkeilemään ennen reissuun lähtöä, mutta tien päältä saattaa kuulua kuvapäivityksiä ja eräs PT-henkilö on luvannut näpyttää teille uuden treeniohjelman! Tällä kertaa olisi luvassa kolmijakoista, pepun kasvattamiseen painottuvaa ohjelmaa 🙂

 

ps. Mun luokse muutti väliaikaisesti toinenkin pieni Mopsi.. Dahlia 😀 Hän on Intiasta ja todella ihmisläheinen.

kuva-1_2.jpg

Kommentit (6)
  1. PT-henkilö
    28.6.2012, 13:39

    Alussa ja pienen treenitauonkin jälkeen lihakset kyllä kipeytyvät takuulla, venytteli tai ei 🙂

  2. Kiitos Saara ja PT! Aloitin tällä viikolla (blogistasi johtuvan innostuksen voimin) rehkimään kaksijakoisen treeniohjelman avulla, ja vaikka sana aloittelija särähtikin korvaan, tiesin jo etukäteen ennakkoluulojeni kolahtavan omaan nilkkaan. Tai reisiin, nimittäin en kahden salipäivän jälkeen pääse edes sängystä ylös. Nyt kun oppisi vielä venyttelemään oikeaoppisesti ja fuskaamatta, niin avot! Treenaamisen säännöllisyys on ollut kompastuskiveni kautta mittaavan urheilullisen historiani. Olin siitä syystä vähällä vinguttaa Visaa oman PT:n hankkimiseksi, mutta kiitos teidän, aion ensiksi kokeilla kukkarolleni sopivampaa vaihtoehtoa! xxx

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *