TPK: Takaisin salilla!

photo1-3.jpeg

Aahh miten mahtava tää viikko onkaan ollut! Elämä miinuskaloreilla on ollut ihan pelottavan helppoa ja kun hiilareiden napsimisen on ajoittanut oikein, ovat treenitkin kulkeneet hyvin. Ja treenit ovat palautuneet aikalailla normaaleiksi, paitsi että käsipäivinä varon olkapäätä ja painot ovat hieman kovimpia viikkoja pienemmät.

En tiedä onko syypää kesä vai upouusi treenimotivaatio, mutta hiki on virrannut aikalailla valtoimenaan.

 

 

 

photo1-1.jpeg

Jalkapäivä:

Lämmittely crosstrainerilla 10min

Jalkaprässi kelkka + 120kg 3 x 9 toistoa

Bulgarian Split Squat 5kg käsipainot käsissä 2 x 8 toistoa / jalka

Reverse hyper extension jumppapallolla 3 x 10 toistoa

Selänojennukset 2 x 10 toistoa

Barbell hip thrust  40kg 3 x 10 toistoa

Takareidet jumppapallolla 2 x 10 toistoa

 

Oli muuten aikamoista vääntöä, vaikka skippasin vikan sarjan bulgarianeita.. Meinasin kaatua ja tein vahingossa oikean jalan kaksi kertaa peräkkäin alle minuutin palautuksella.. Hups 😀 

Treenin jälkeen nautin ansaitun palkkarin.

photo1-2.jpeg

Core: 

Lämmittely crosstrainerilla 30min

Rutistukset ylätaljasta 50kg 3 x 15 toistoa

Kylkitaivutukset smithissä 20kg 3 x 8 toistoa / kylki

Vatsat kuntopallolla 2 x 15 toistoa

Istumaannousu kiertäen 2 x 10 toistoa

 

Jaa.. Venyttelyt muuten taisi jäädä, kun sali meni kiinni. Älkää kertoko PT:lle! Se kun ei näköjään käy tsekkaamassa tätä sivua ja teidän kommentteja n. neljää kertaa päivässä.. :B

Nyt painun nukkumaan, sillä huomenna mua odottaa monen päivän tauon jälkeen ihanainen porrastreeni! Kiinnostaisiko teitä muuten jonkinlainen ohjeistus ko. treenin tarkemmasta sisällöstä?

 

p.s. Lily näköjään sekoilee, eikä taaskaan näytä boldauksia oikein….

Kommentit (11)
  1. Laihduttaja-utelija vastaa: Ok, selvensi asiaa:) kiitos! Itselläni pitää saada taas aineenvaihdunta käyntiin, kun elin jopa kolme vuotta syömällä 1-2 kertaa päivässä, ja vaikka miinuksella olikin, niin lihoin vain. Ton 1300kcal kanssa liikuin todella paljon, mutta heti kun vähän hölläsin ja aloin pitää herkkupäiviä, niin takapakkia tuli… Nojaa… Uuteen nousuun!

  2. Vierailija, Ootko varma, että kokeilit kaakaota, etkä kahvia? 😀 Gainomaxia oon tainnut maistaa kerran, herkkua sekin 😉

     

    stellanen, Huonoja ja liian vähän 😀 Eivaan, käyn yleensä ainakin kerran viikossa kaikki alakropan isot lihasryhmät läpi 2 x 30sec venytyksillä. Selkään ja käsiin pitäisi keskittyä vielä enemmän.. Venytyspostaus laitetaan muistiin!!

     

    Vierailija, Haa, no ehkä siksi, että enhän mä ole laihduttanut, eikä tää ole mikään laihdutusblogi 😉

    Nyt vasta tehotreeniviikon aikana oon ottanut miinuskalorit taas kehiin. Ennen sitä lihasmassa on saanut rauhassa kasvaa! Se, että paino ei ole laskenut ei sinänsä tarkoita yhtään mitään.

    Kropan muoto, ryhti ja koostumus on muuttunut aika tavalla ja sen takia kilojen tarkkailu on mun mielestä tiettyyn pisteeseen asti vähän typerää. Vielä typerämpää on se, etten omista sitä mittanauhaa 😀

    Tuosta 1300kcal päivä pitää vielä sanoa, että aika monta kertaa samanlaisella dieetillä kituuttaneena voin kertoa, että ne kilot tulevat takaisin aina, ellet tee ihan oikeasti muutoksia elämäntapoihisi. 🙁

    Mä opettelen kuuntelemaan kroppaani ja syömään oikein ja siinä sivussa mun fyysinen kunto on kasvanut ihan uskomattoman paljon tässä kuukausien aikana ja siitä mä olen onnellisempi kuin mistään muusta 🙂 

    Nyt sitten kokeillaan sitä rauhallista ja maltillista pelkän rasvan pois polttamista ilman, että kovalla työllä hankitut muodot katoaa. Toivottavasti siis löydät täältä jatkossa tsemppiä ja vinkkejä siihen, miten halutessasi saat ne 7kg ihan pysyvästi pois 🙂

     

    Vierailija, Kyllä, kyllä, juuri näin! Ja jatkona vielä, että kun treenaa ja syö oikein, kropan koostumus ja ulkonäkö saattaa muuttua aluksi aika paljonkin, vaikka kilomäärä olisikin jatkuvasti ärsyttävän samanlainen 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *