Elämäni palasia tällä vuosikymmenellä!

blogilista.JPG

Olen melkoinen tunari tietotekniikan kanssa. (Kääk, sanooko kukaan enää edes tietotekniikka?) Kaikenlainen tekninen tekeminen on aina ollut jokseenkin pelottavaa, ja olen kokenut olevani kuin kala kuivalla maalla uusien sovellusten ja ohjelmien kanssa. Tai ehkäpä jopa valas. Kivikkoisella rantakalliolla.

Blogia perustaessani ajattelin rantautua turvallisesti Lilyyn, jossa monet asiat oli tehty enemmän tai vähemmän valmiiksi ja helpoksi käyttää. Ajattelin myös, että jos blogini oikeasti kiinnostaa, tervetuloa vaan tänne portaaliin lukemaan. Että olen nyt yhden valinnut, en tarvitse muita.

Pikkuhiljaa aloin kuitenkin miettiä, josko listautuisin blogini kanssa muuallekin. Seuraan itse blogeja Bloggerin kautta, koska olen sen joskus muinoin kokenut mukavaksi, ja vasta nyt tutustuin Blogilistaan ja Blogloviniin. Elämäni palasia siirtyi sittenkin melko helposti uudelle aikakaudelle  blogini löytyy nykyään molemmista.

bloglovin.JPG

Itseasiassa Bloglovinissa blogini olikin jo, ilmeisesti kiitos jonkun teistä lukijoistani? Se on listattu sivustolle jo aikoja sitten, kun Lily vielä käytti blogeista palsta-nimitystä ja olin vielä 21-vuotias. Tämä tekniikkahirmu yrittää nyt tehdä noille kahdelle ”eri” blogille jotain ja toivoo lukijoiden siirtyvän uudemman blogin lukijoiksi! 🙂 En tiedä, onko sillä käytännössä mitään väliä, mutta vähän hölmöltähän tuo nyt näyttää.

Blogini sivupalkista löydät linkin molempiin palveluihin. Tervetuloa seuraamaan!

 

 

 

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/9894717/?claim=zhxktmvzs47″>Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3966337/?claim=vcuknq6x7p3″>Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

 

Puheenaiheet Höpsöä

Sheer Plum.

DSC06976.JPG

Olen tykästynyt huulipunaan mielettömästi. Jo monena päivänä olen jättänyt ripsivärin kokonaan pois ja panostanut silmien sijaan huuliin. Yllättäen huuleni ovat tehneet mieltymykseni kanssa kiltisti yhteistyötä, eikä kuivasta talvi-ilmasta huolimatta rohtumisesta näy merkkiäkään, vaikka yleensä tähän aikaan vuodesta huulet tuntuvat kuoriutuvan kokonaan pois. Käytän punan pohjana kylläkin Macin lip primeria, joka auttaa asiaa varmasti paljon.

Todella monille sopii vahva meikki, jossa tumman huulipunan lisäksi silmätkin on meikattu vahvasti, mutta omaan arkimeikkiini valitsen aina vain jommankumman.

DSC07006.JPG

Kaivoin tänään kaapista jo kahdesti kirpparipöytään joutuneet saappaat. Ne eivät kesällä menneet kaupaksi, mutten halunnut heittää hyviä kenkiä poiskaan, joten varastoin ne seuraavaa kirpputorikäyntiä varten. Nyt en kuitenkaan enää ole varma, luovunko niistä sittenkään. Viime talven kaikkien matalien nilkkureideni jälkeen saappaat tuntuivat jälleen raikkailta, eivätkä ne näyttäneet yksinkertaisen asun kanssa yhtään hassummilta. Vai mitä mieltä olette?

Näissä tamineissa tänään siis koulussa, jossa englannin opettajani piristi päivääni heti aamusta spontaanilla lausahduksella ”Vivi you’re pretty today!”, sekä iltapäivällä leffassa, jossa kävimme miehen kanssa katsomassa ihanan Joseph Gordon-Levittin esikois-käsikirjoitus-ohjauksen Don Jon. Sen enempää juonipaljastuksia tekemättä sanon vain, että suosittelen. Niin Josephia kuin Joniakin.

DSC07014.JPG

Saappaat Seppälä housut Bik Bok toppi Monki
bleiseri Zara kello Guess sormukset ja korvikset H&M

DSC06954.JPG

PS. Sain tällä viikolla eräältä lukijaltani palautetta, että blogiani on kiva lukea, koska usein asukuvien välissä on jotain oikeaakin sanottavaa, eikä vain sitä olin-siellä-sen-ja-sen-kanssa-söin-sitä-tein-tätä -lässytystä. Ja mitä teinkään heti seuraavaksi? No juuri tällaisen ei-niin-mitään-sanottavaa postauksen.

Toisaalta joskus on vain kiva viettää päivä prettynä ja jauhaa tyhjästä, käydä leffassa ja olla ajattelematta näin arkipäivien päättymisen kunniaksi yhtään mitään. Hyvää viikonloppua.

 

Muoti Meikki Päivän tyyli