Silver lining.

P8283075.JPG

Hassua, että sain kesää varten ostamani hameen vasta alkusyksystä päälle. Olen yhdistellyt hametta päässäni milloin mihinkin yläosaan, mutta toteutus on ollut hankalampaa. Ohuen kankaan vuoksi paidan helmaa ei voi sulloa hameen sisään, joten yläosan pitäisi olla joko napapaita tai näyttää hyvältä roikkuessaan hameen päällä.

Nyt puin hameen ensimmäistä kertaa onnistuneesti, H&M:n alecollegen kanssa! En todellakaan kuvitellut tällaista asua hametta ostaessani, mutta kouluun tuo yhdistelmä sopi oikein kivasti. Jotain kevyttä ja silmiinpistävää, jotain lämmintä ja arkista, toimii!

P8283060.JPG

P8283059.JPG

Korut olivat tänään hopeiset. Olen kyllästynyt siihen, etten omista laukkua kultaisilla yksityiskohdilla, vaan joudun päivästä toiseen yhdistämään kultaiset korut harmaaseen Korsiini. Sanokaa neuroottiseksi, mutta minä en pidä kullan ja hopean yhdistelmästä. Seuraavana hankintalistalla onkin Michael Korsin ihastuttava Selma! Sitten kelpaa käyttää juuri niitä koruja, jotka sinä päivänä tuntuvat hyvältä.

Toisaalta hopeisetkin korut näyttivät vaihteeksi todella raikkailta! Sanonpahan vaan taas, että oikein kiva, kun ei näytä olevan muita kuin näitä firstworldproblems. Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

P8283080.JPG

Hame H&M collegepusero H&M sormukset H&M kello Guess rannekorut Nomination laukku MK kengät H&M aurinkolasit Ebay

P8283090.JPG

 

Muoti Päivän tyyli

Golden rings and pretty things.

P8272989.JPG

Heräsin eilisaamuna ihanaan auringonpaisteeseen, ja nousin pirteänä valmistautumaan ensimmäiseen koulupäivään. Olin odottanut koulun alkua jo muutaman viikon, ja oli niin kiva matkata taas junalla Pasilaan ja kävellä Haaga-Helian ovista sisään. Jälleennäkeminen luokkakavereiden kanssa oli iloinen, ja yhtäkkiä tuntui kuin koko kesää ei olisi lukukausien välissä ollutkaan.

P8272995.JPG

Ensimmäinen tuntini alkoi vasta yhdeltätoista, joten pienen aamushoppailupuuskan iskiessä oli aikaa tehdä hieman pidempi koulumatka muutaman kaupan kautta. Sanoinkin joskus aiemmin himoinneeni yksinkertaisia, kultaisia ja hopeita sormuksia jo jonkun aikaa, ja nyt ne vain oli saatava. Olin lakannut kynteni jo viikonloppua varten valkoisiksi, ja kokovalkoiset kynnet oikein huusivat koruja seurakseen.

Toivoin löytäväni vihdoin H&M:sta halvan sormuspaketin, oman kokoiseni rinkulat kun ovat aina olleet loppu niitä etsiessäni. Nyt lykästi, ja sain viimeiset kultaiset sormukset Forumin myymälästä. Ne eivät olleet juuri niitä etsimiäni vaan hieman rosopintaisia, mutta ajoivat asian oikein hyvin.

Päätin käydä kuitenkin vielä Aleksanterinkadun liikkeessä, ja sieltä löysin sekä kultaiset että hopeat, aivan sileät sormukset! One happy girl and lots of rings!

P8272968.JPG

Pujotin melkein kaikki heti junamatkalla sormiini, enkä tiedä meninkö jo liiallisuuksiin asti, mutta omaan silmään sormuksia oli juuri sopivasti.

P8273001.JPG

Toinen syksyisen maanantain ostokseni oli viininpunainen huulipuna. Suuntasin suosiolla suoraan Gina Tricot’n meikkiosastolle, sillä olen ollut aiempaan punaani todella tyytyväinen. Toivoin, että Gina olisi täydentänyt valikoimaansa jo syksyisillä sävyillä, ja mielikuvaani tummemmasta huulipunasta vastattiin loistavasti. Ihooni ja valitettavan keltaisiin hampaisiini sopivat paremmin kylmät kuin lämpimät sävyt, joten senkin kannalta puna oli minulle juuri sopiva. 

P8272960.JPG

P82729986.jpg

Ensimmäisen koulupäivän asuni koostui rennosta maximekosta ja neuleesta. Olen nyt vallan innostunut tuosta viininpunaisesta, enkä aio hylätä kesällä ostamaani trikoomaxia vielä pitkään aikaan! Mekko menee syksyllä hyvin juuri erilaisten neuleiden, jakkujen ja miksei vaikka valkoisen collegepuseronkin kanssa.

Neuleen vein siskon vaatekaapista viikonloppuna. Pikkusisko muutti viikko sitten Helsinkiin, ja oli jättänyt lapsuudenkotiimme vaikka mitä kivoja vaatteita! Puuterinsävyinen neule oli ihanan pehmoinen viileässä aamussa ja lämmitti melkeinpä liiankin hyvin iltapäivän auringossa.

Hyvää koulujen alkua kaikille!

P8272981.JPG

 

 

Muoti Opiskelu Päivän tyyli Trendit