Bodypump 82

Toinen testikierros uusinta pumppia, ja pakko kyllä sanoa että nyt on pitkästä aikaa sellanen setti missä mikään biisi/sarja ei vituta ihan älyttömästi. Aina siellä on ollut joku sellanen kohta, mikä ottaa päähän ja mikä ei vaan suju. Tai sitten se musa on yltiömäisen paskaa. Tällä kertaa kyllä kaikki vaan toimii. Ja sain tehtyä isoimmilla painoilla ikinä, which is nice! Paitsi kyykyt. Mä oon jumittunut nyt siinä siihen kympin kiekkoihin, kun en saakeli meinaa jaksaa painavampaa tankoa a) nostaa hartioille ja b) pitää hartioilla ilman että se alkaa sattua niskassa. Oonko ainoa joka kärsii näin typerästä ongelmasta?

Nyt tarvis ehkä alkaa tankata kahvia verenkiertoon, ja koittaa tehdä tälle tukan reuhkalle jotain. Mulla on illalla treffit parhausihmisen kanssa, pitää ettiä kaapista jotain parempaa Seppälää päälle 😀

photo_on_2012-06-02_at_16.27.jpg

Giant hands, parempi ote kahvikupista. Ehkä pari jaksoa Pokka pitää -sarjaa Areenalta kuitenkin ensin. Hyvvää lauantaita vaan kaikille muillekin.

PS. Antakaa vinkkejä tohon pumpongelmaan, jos sellasia on.

PPS. Antakaa mulle blogimainoskäyntikertoja parturiin.

PPS. Tai lähettäkää testiin antipörhöisyystuotteita, testaan mieluusti.

 

Kommentit (14)
  1. Itse huomasin muuten, että tuo tangon aiheuttama epämukavuus yläselässä katosi, kun kävin hieronnassa. Oli juuri tangon kohdalta muista syistä jumissa selkä, joten kun jumit saatiin avattua, ei tankokaan enää tuntunut miltään – suosittelen siis yläselkähierontaa! 🙂

  2. Sama ongelma Pumpin kyykyissä. Painojen lisäämistä varoo aina sen takia, että pelkää painojen pois saamista niskasta. Itselläni on nyt jumittanut 45kg:ssä kyykkypainot. Nykyinen ohjelma saattaisi sallia noston 50 kg:n. Enempää ei taida meidän tankoihin sopia.

    Itse olen useasti käynyt nostamassa naisten tankoja kyykyn jälkee pois selästä. ( itse olen mies )Rohkeasti vain kysymään, jos arveluttaa. Kyllä joku vieruskaveri tulee varmasti auttamaan. Kuitenkin yleinen ongelma, johon moni on törmännyt.

    Toinen ongelma kyykyissä on minulla alaselän väsyminen. Syy on kohdentunut pakaroiden ja takareisien liialliseen kireyteen.

    Nykyinen ohjelma on mielestäni kyllä kokonaisuutena hyvä. Kerrankin punnerruksia tarpeeksi.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *