Hip-hip-hippi

Oon tässä käynyt astangajoogakurssilla, vielä olis yksi kerta jäljellä ja sitten voi siirtyä Alkeis 1 -tunneille. Joo. Minä. Joogassa. Muttakun se on yllättävän kivaa ja rankkaa. Ei ehkä niin rankkaa kun maksimipainoilla vedetty pump, mutta kyllä siinä hiki tuli. Ja sisäinen kilpailijani haluaa joka kerta venyä vähän enemmän, taipua vähän pidemmälle, kiertyä vähän enemmän solmuun.

Tiedän, jooga ei ole kilpailulaji vaan pitää kuunnella kehoa ja sillai. Mutta mitä jos keho sanoo että lilluttelu on plaah ja kunnon hiki on superjees? Jos keho ei juurikaan kaipaa kevyttä oleskeluliikuntaa? Paras olo tulee siitä, kun treenin jälkeen ihan vapisee väsymyksestä? 

Saatan ehkä ottaa tän joogaharrastuksen sellaisena vähän niinkun venyttelynä. Ja liikkuvuusharjoitteluna. Kysymykseksi nyt vaan nousee että pitäiskö kesäksi ostaa kymppikortti, vai oikein kolmen kuukauden kortti. Että tuleeko lomalla lähdettyä joogatunnille rannalta? 

Ja millainen matto pitää olla?

Kommentit (12)
  1. Saara Ilona
    12.6.2012, 11:32

    Thänks. Taidanpa asioida tuolla seuraavan palkkapäivän jälkeen 🙂

  2. Ja kas kun en sitten osannu urleja laittaa 😀 Mutta siis manduka black mat, joogapyyhe ja la gringa mattokassi.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *