Arnold-reidet ja ironinen yökerho

Salitreeni ja sellainen alkaa tuottaa tulosta. Ainakin oon oppinut pousaamaan (lähes) niin että en naurata kanssa-salikävijöitä kuoliaaksi. Ei olisi kovin kiva että mun peilin eessä vammailun vuoksi joku pudottaa nauraessaan 36kg käsipainon naamalleen. Sen jalkatreenin lisäksi (sain nostettua painojakin joihinkin juttuihin, vihaan edelleen askelkyykkyjä sivulle ja uusi vihattuni on penkille nousu kahvakuulan kanssa (ei ollut yhtään muka niin tuskallista kiekon kanssa)) totutusti pousailin muista välittämättä (moi tuijottajat, jos olitte paikalla, niin otin vaan kuvia tänne blogiin) ja otin muka-vaivihkaa-kuvia mun koivista.

Mutta kattokaa, on siellä lihaksia! Jaloissa. Kainaloissa on toki läskiä, mutta ei mennä nyt siihen 😀

2012-09-29_18.58.39.jpg

Nokkelampi salikävijä olisi varmaan tarkentanut otoksen muualle kun Bosuun, mutta ei multa voi kaikkea vaatia. Piti keskittyä kuvan ottamiseen ylipäätään. Kyllä mä ne Arnold-reidet vielä joku päivä saan! Jos ei muuten niin Googlen kuvahaulla!

Lisäksi salilla tapahtunutta: hihittelin taas vatsalihasten sarjatauolla ikkunasta näkyvää inasen ironisesti nimettyä (luultavasti ei ollut edes tarkoitus) yökerhoa:

2012-09-29_18.58.04.jpg

Tarkempaa juttua treenistä voipi käydä lunttaamassa tuolla mun treeniblogin puolella. Jos siis kiinnostaa, muuten ei kantsi mennä. Ja jos ei napeksi lukee englanniksi, niin siellä on oikeestaan vaan samoja peilin kautta otettuja omakehukuvia kun täälläkin välillä. Että jos ette meekään kattoon niitä jorinoita. Petytte vaan.

Hyvinvointi Liikunta Terveys

Nostalgiatrippi vuoteen 1999

Eilen oli kyllä sellainen paluu menneisyyteen että heikompaa olisi hirvittänyt. Hervannan takametsiin, Teekkarisaunalle oli kutsuttu vuosina 1995 – n.2000 tietotekniikan opiskelunsa aloittaneita. Oli kyllä ihan huikeaa kun tuntui että astumalla ovesta sisälle astui samalla huitaisten vuoteen 1999. Tuttuja vanhoja kasvoja, tuttuja ääniä, kerta kaikkiaan aivan mahtavaa.

2012-09-28_21.29.22.jpg

Korttirinki kokoontui nopeasti pöydän ympärille ja leppoisa tupen pelaaminen alkoi. Oikeastaan jo pelkästään pelin kuuntelu toi mieleen niin paljon sellaisia kivoja muistoja opiskeluiden alusta että ihan itseäkin nauratti miten vanhaksi sitä on tässä kasvanut.

2012-09-28_23.15.39.jpg

Keskustelun aiheet toki olivat hieman erilaisia kuin silloin viime vuosituhannella (jessus mää oon jo vanha). Eilisen illan bileiden sijaan puhuttiin siitä että missä kukakin asuu, montako lasta kenelläkin on, onko työtilanne mikä ja niin edelleen. ”Muistatteko kun..” oli varmaan se yleisin aloitus jutuille ja ”Tää on kun kotiin olisi tullut” oli se toinen. 

2012-09-29_00.41.46.jpg

 

Ilta oli melkoinen menestys, toivottavasti joku jaksaa (itsehän en tee mitään) järjestää tällaisen luokkakokouksen vaikka viiden vuoden päästä 🙂

Mä jopa muistan ton koreografian sieltä fuksivuodelta! Tää biisi soi AINA teekkarihymnin perään ja saa yhä suupielet ylöspäin 🙂

Suhteet Oma elämä