Tampereen oudoin kauppa

Tampereen oudoin kauppa on hands on Nekalan löytöliiteri. Ei taida olla sellaista sälää mitä tuolta ei löydy. Alakerran naapuri totesi kerran että ”se paikka on täynnä sellaista kamaa mitä ei tarvi, mutta aina jotain haluaa.

2012-09-22_12.28.07.jpg

Paikka ei ole ihan helpoin löytää, mikä on ehkä ihan hyvä. Nimittäin ensimmäinen shokki ja hämmennys iskee kyllä jo sisäänmenessä. Ensinnäkin, Löytöliiterissä on jo joulu. Siellä oli joulukuusi eteisessä. Ja ympäri vuoden kaupan eteisestä löytyy orkesteri.

2012-09-22_12.28.37.jpg

Scary ass tonttuorkesteri. Todella pelottavia. Itsehän käyn tuolla ostamassa lähinnä pesuaineet, mutta en sitten tiedä säästänkö yhtään. Ne halvat pesuaineet ovat niin oudon merkkisiä, ettei niitä uskalla ostaa. Ja ne tunnetummat merkit eivät kai ole oikeastaan sitten niin edullisia kuitenkaan. Pelottava, pelottava paikka. 

Menkää ihmeessä käymään, ihan vaan ”mitä vittua” -efektin vuoksi.

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Parasta minussa

Naapuritontilla A.Sinivaara haastoi muut kertomaan, mikä itsessä on parasta. Ihan ulkonäöllisesti. Olikin yllättävän vaikeaa, kun keskittyy parantamaan itseään niin löytää niitä hyviä juttuja. Mutta aloitetaan ylhäältä.

04052010.jpg

Silmät ja kasvot. En vaihtaisi juurikaan mitään (paitsi ne väsymyspussit silmien alta, mutta joskus niille nyt ei voi mitään. Kuvasta ei toki näy, mutta tykkään myös siitä että mun silmät on aikalailla puhtaan siniset.

Tissit. No näistä nyt ei oo kuvaa, mutta tykkään. Ihan siksikin, että ne on (vieläkin) ihan uudet! Kävin siis rintojen pienennyksessä, ja iloitsen siitä joka ikinen päivä.

2012-09-21_21.29.06y.jpg

Jalat. Mulla on vahvat jalat, kiitos luistelutaustan ja nykyisen ahkeran treenin ansiosta. Takapuoli ei roiku ja lihakset erottuvat (kun pullistelee). 

Tällasia! Osasin, vaikka oonkin varsu.

Kauneus Meikki