Mun oma henkilökohtainen huutaja

Arvoin ja jahkasin (ainakin viisi minuuttia, kärsivällisyys/pohdinta ovat kaksi ehkä piilevintä ominaisuuttani) että pitäskö sitä ottaa oma personal trainer vai ei. 

No päätin että hemmetti, voin mää ehkä rahani tuhlata paskemmminkin, ja tein diilit GoGo:n kanssa että joku huutaa mulle (ja mää maksan siitä).

Eka tapaaminen on huomenna, ja ny jo jännittää. Esimerkiksi seuraavat seikat:

  • Ymmärtääkö se heppu että mää osaan ja jaksan ja tykkään treenata välillä verenmaku suussa?
  • Ymmärtääkö että se ON lepopäivä, jos vaan vähän luistelee?
  • Huutaako ja vittuileeko se tarpeeksi että saa tehtyä sen vielä-yhden-toiston?
  • Onkohan mun etukäteen mietityt tavoitteet ihan idiootteja?
  • Tehdäänkö mun matkasta nyt sellainen kollaasivideopätkä? Mustavalkoinen, jossa saan selostaa että ”this is a journey”?
  • Ilmaantuuko nyt sitten jotain yllättäviä mainoshetkiä elämään? Notkun tuolla kahvihuoneessa ja jahkaan että ottaako keksi vaiko eikö ottaa, niin siihen pöllähtää mainosmies kertomaan että PURKASSA ON VAIN KOLME KALORIA!!!
  • Saanko mää nyt jonkun diilin Niken tai Adidaksen tai Stadiumin kanssa ja saan paljon ilmaisia treenivaatteita? Jooko hei? Nike? Adidas? Anyone?
  • Jenkki kävis kanssa, vedän purkkaa niin paljon päivittäin että tulee kohta kalliiksi. Viimeksi tänään heräteostin kun oli uutta makua. (Ihan hyviä kuulkaa, tollasta Flow-purkkaa missä on kolme eri makua samassa palassa. Mihin tää maailma menee? Kolme makua samassa palassa?)

Näihin kuviin ja tunnelmiin. Huomenna sitten kerron että olinko ihan hakoteillä.

Hyvinvointi Liikunta

Ilmaista hupia sähköpostiisi

Mulle tulee syystä tai toisesta Grouponin mainospostit erinnäisistä diileistä mitä sitten sais mukahavalla. Ehkä eniten hauskinta noissa on tuo subject-kenttä. En jaksa edes avata meilejä, mutta noh, hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset.

  • Ajoneuvon huolto/Tanssi. Saako nämä yhdistettynä? Lambadaa tanssiva asentaja-Jorma olisi huikea.
  • Kinesioteippaus/Piilolinssit. Teipataanko ne linssit mihin? Näkeekö sitten paremmin? En ymmärrä konseptia.
  • Petauspatja/Muistitikku/Online-kurssi. Olenko ainoa jolle tulee mieleen tästä jotain ihan epäilyttävää webkameratouhua?
  • Kohottava kasvovoide/Rintaliivit/Kakunkoristelusetti. Kasvot koholleen ja kakulle. Voisin ottaa kyllä sen kakun, muista niin väliä.
  • All time favorite: Migreenipäähine/Varallisuuskoulutus/Tyhjiöpakkaukset. Ensinnäkin, konsepti migreenipäähineestä kuulostaa hämmentävältä. Ensimmäinen (halpa) ajatus on toki että päähineestä saa migreenin, ehe-ehe. Ensilukemalta ”varallisuuskoulutus” oli hauskempi, kun luin että vaarallisuuskoulutus. Pettymys oli suuri, kun ei ollutkaan se niin. Ja tyhjiöpakkaukset nyt on aina hauskoja. Koskahan niitä kaupitellaan miehille tyhjiöpumppujen sijaan?

Hei, nyt on maanantai. Antakaa armoa.

Puheenaiheet Ajattelin tänään