Expendables 2 – olipas se hauska

Aavistuksen naurattaa pistää tämä kulttuurikategorian alle, mutta kulttuuria se on verenlentämiskulttuurikin. Eeva ansioituneesti kirjoitti katsomisohjeet Rock of Ages -leffalle (ja voin allekirjoittaa ohjeet täysin), mutta tämä elokuva ei ohjeita kaipaa. Muutama huomion arvoinen pointti ehkä on silti syytä kertoa:

  • Randy Couture on aika hot.
  • Jason Statham on silti kuumin.
  • Iso-Arskan tukka on aika hulvaton.
  • Van Dammen jalka vaan nousee yhä, taistelulajit pitävät eläkeukotkin kunnossa ilmeisesti.

jason-statham-lee-christmas-and-sylvester.jpeg

(kuva)

  • One-linereihin perustuvat vuorosanat ovat parhautta.
  • Elokuvasta, jossa ei ole juonta tekee erityisen hyvän se, että tyypit eivät edes yritä esittää että juoni on elokuvassa tärkeintä.
  • Tärkeintä on nauraa itselleen ja räiskintäelokuvagenrelle.

the-expendables-2-wallpapers-15.jpeg

(kuva)

Ja leffahan ei voi olla täysin susipaska, jos se sisältää räjähdysten, mahtipontisen musiikin, ”hyvät jätkät lähtevät taisteluun”-hidastetun kävelyn, huonojen replojen ja räiskinnän lisäksi Chuck Norrisin.

Mainittakoon että leffan aikana yleisö innoistui taputtamaan, ja suosionosoitukset tulivat spontaanisti vielä elokuvan jälkeenkin. Huippua!

 

Kulttuuri Leffat ja sarjat

Aamudementia

Oon alkanut epäillä että kärsin pahemman laatuisesta aamudementiasta. Tätähän ei mistään lääkärikirjasta löydy, mutta eipä taida löytyä sitä fatorexiaakaan. (Löysin muuten mielenkiintoista uutta faktaa. Tiesittekö, että läski parantaa diabeetesta? Ja että lihavat ovat terveempiä kuin laihat? Dieetit aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyötyä? Minäkään en tiennyt, mutta nyt tiedän. Oikeasti, ei hyvää päivää ihmiset on kujalla…)

Mutta niitä aamudementian oireita:

  • Unohdat laittaa kahvinpuruja suodattimeen. Suodatettu vesi on uusi kahvi!
  • Unohdettujen asioiden määrä on suurempi kuin muistettavien asioiden määrä. Muistettavia asioita: salitossut, käsilaukku, elokuvaliput jääkaapin ovesta. Unohdettuja asioita: salitossut, leffaliput, treenihousut, vesipullo, purkkapussi, puhelimen laturi, palautusjuoma, aamupalan syönti.
  • Matkalla kotoa keskustaan unohdin että olinko menossa töihin vai salille. Menin varuiksi salille.
  • Salilla palasin kolmesti pukuhuoneen ovelta kaapille, koska unohdin aina jotain.

529972_10151044148378043_1640367066_n.jpg

Joko mulla on aamudementia, tai sitten voidaan vain todeta että mä en toimi aamulla sitten mitenkään täysillä. Ei mene kaikki inkkarit kuudenteen kerrokseen asti niin sanotusti.

Hyvinvointi Liikunta Mieli Terveys