Parisuhdehassuuksia

Tällä palstalla on purnattu aiemmin siitä, miten esimerkiksi suunnattomasti vituttaa kun varattu ihminen sanoo viettävänsä sinkkuiltaa kun puolisonsa on yhden illan esimerkiksi työmatkalla. (Ottaa muuten jälleen päähän tuo).

Löysin lisää ärsyttävyystermistöä ja -tapahtumia.

Kaveripariskunta. Niinkun hmm. Mikä on kaveripariskunta? ”Mennään yhden kaveripariskunnan kanssa leffaan.” Miksi ei voi sanoa että menee parin kaverin kanssa? Eroaako tilanne jotenkin siitä että nämä kaverit sattuvat olemaan suhteessa (keskenään)? En ymmärrä, valaiskaa minua.

Maito ja ketsuppi on loppu. Melkeen aina. En oo oppinut ostamaan näitä kahta olennaisuustuotetta siten, että ne eivät ehtisi loppua. Ennen ketsuppia piti ostaa noin puolentoista kuukauden välein ja maito riitti viikoksi (kahvimaitona käytän, muuten en juo paitsi darrassa). Ärsyttää kun ei osaa. 

Unilämmön katoaminen. Sitä näkee kamalan vaivan, että lämmittää peitot ja sen oman peitonsisäistilansa illalla. JUURI kun on oikein mukavan lämmin, niin parhausihminen tulee viereen, liikuttaa MUN peittoa ja päästää kylmää ilmaa peiton alle. Ei hyvä. Ja sellainen tuplaleveä peitto ei auta, siinä vasta onkin vaivaa lämmittää mukavaksi.

double_date_with_the_sarge.jpg

”Tulkaa joku ilta kylään, pelataan vaikka lautapelejä.” Parisuhdeilta toisen parisuhteen kanssa. Miksi ei sinkkuna tullut tällaisia kutsuja? Onko tämä joku siirtymäriitti? En nimittäin muista yhtään tällaisia kutsuja aiemmista parisuhteista. Ehkä mä olen vain vanha, ja seuraava kutsu kuuluu ”Tulkaa ihmeessä meidän kanssa bingoon, ja ottakaa sherryä mukaan.” (kuva)

 

Suhteet Rakkaus Ajattelin tänään

Jälleen huiput häät

On se nyt kumma, että kaverit järjestää toinen toistaan hauskempia häitä. Kahdet häät tulossa tälle kesälle vielä, kohta alkaa rima olla niin korkealla jo ettei itte kannata edes miettiä juhlien järjestämistä. Jää jalkoihin jo alkumetreillä. Näissä häissä laulettiin tällasta:

img_20120609_192343.jpg

Ja syötiin toki. Huippua ruokaa, juustokakkua ja karkkeja. Juteltiin, naurettiin, hihiteltiin, onniteltiin onnellista paria, onniteltiin kavereita tulevista perheenlisäyksistä, naurettiin vähän lisää, suunniteltiin kesäreissuja, oltiin vaan onnellisia ylipäätään. 

img_20120610_003949.jpg

Miehet valtasivat tanssilattian kun bändi alkoi soittaa Juicea ja erityisesti tätä:

Lisäksi häissä todistettiin myös se, että musa raikasi vaikka bändi ei lavalla ollutkaan. Paras keikka ikinä kuulemma kun sai juoda kaljaa ja katsoa kun muut soittaa. Hauskuus jatkui vielä tänään, joku fiksu keksi viime yönä että nähdäänpä Ohranjyvässä sitten brunssin merkeissä kello kolmetoista. 

img_20120610_131942.jpg

Ohranjyvän brunssi (ei-loivarillinen versio) taltutti kyllä orastavat olot. Vaikkakin sitä lienee jo liian aikuinen, kun tajusi lähteä kotiin jo ennen kahta. Kourallinen kavereita, käsittämättömän huonot ja väsyneet jutut ja Jukeboxista bongattu Robinin levy olivat tämän päivän parhauslistalla ehkä ihan ekana. 

imag1490.jpg

img_20120610_125226.jpg

Olikohan mulla jotain menoa tuolloin?

Suhteet Rakkaus Ystävät ja perhe