Pikkusta auttamista

Jos ketä luki tiitin postauksen ihmisten hädästä ja FBauttamisesta, niin ajattelinpa suositella yhtä tapaa auttaa ihmisiä. Nimittäin Kiva.org. 25 dollaria on pieni raha mulle, mutta iso raha jollekin muulle. Homman nimi on se, että valitset itse kenelle haluat lainata 25 taalaa. Rahan tarve voi jollain olla vaikkapa auton korjaus, että voi jatkaa ammatinharjoitusta taksikuskina. 300 dollaria tulee sitten kasaan ihmisiltä maailman ympäri, ja auto saadaan korjattua. Lainaa maksetaan takaisin, ja kohta sulla on taas siellä se 25 taalaa, jonka voit sitten lainata jollekin toiselle.

Jos yhtään kiinnostaa mikrolainoitus, niin tästä näin, olkaatten hyvät.

Hyvinvointi Hyvä olo

Liikunnan puutos ahdistaa

Ai että ottaa päähän tämä sairastaminen. Ei pääse liikkumaan, ja sitä oikeen tuntee kun lihakset sulaa ja läski kerääntyy ihon alle. Vihaan tätä plösölöysäoloa. Mutta kun ei auta itku markkinoilla, kipeenä ei treenata (joskus on sitäkin tehty, ja sepä ei ollutkaan niin hyvä idea kun kuvittelin). Huomenna kyllä meen jäälle, oli mikä oli.

Jotain vaihtelua sairastuvan pitämiseen toi pieni työmatka. Työmatkoissahan on kivointa se, että pääsee hotelliin. Koska noh, hotellissa on televisio, ja pääsen katsomaan mainoksia. Mä harvoin jaksan keskittyä mihinkään ohjelmaan, mutta nyt on tullut tuijotettua tätä postimyyntimorsianohjelmaa (ajattelinkin sitten iloisesti tilittää aiheesta huomenna, nyt lupsuu aivot niin pahasti että en pysty). Mutta ne mainokset! Nelosen mainoskatkopätkässä on mopsi! Oikea mopsi! Awwwww <3

Kävin mää kylillä vähän pyörimässäkin, etten ihan hotellikuole.

img_6702.jpg

img_6700.jpg

Reissaaminen ei ihan tähän jää, ens maanantaina pitäis lähtee kohti naapurimaata ja viettää siellä hilpeitä hetkiä vuokra-auton kanssa suunnistamalla. Otin mä navigaattorin siihen autoon, mutta oletettavasti vetelen silti vaan tuurilla. 

img_6697.jpg

Mutta hei nää mainokset vielä. Moniko on nähnyt ton jonkun SensualBalance-voiteen mainoksen? Miksi jossain liukuvoidemainoksessa on kuvituksena popcornia? 😀

Suhteet Oma elämä Työ Höpsöä