Is it just me, or….
Naurattaako muita, jos BodyPump ohjaaja käyttää kaksjakosesta laskusta termiä ”pehmeä kakkonen”?
Naurattaako muita, jos BodyPump ohjaaja käyttää kaksjakosesta laskusta termiä ”pehmeä kakkonen”?
Romattiset komediat. Nuo elokuvien Saabit. Aina samanlaisia, samat vitsit, samat juonet ja sama lopputulos. Siksipä ne ehkä ovat niin suosittuja. Ei tarvi jännittää että ”uiui saakohan se tyttö nyt sen pojan iiiih” kun saa se. Joka saatanan kerta. Ei se muuten olisi romanttista komediaa.
Mutta miksi:

Mun elämä menee enemmän Chisun mukaan:
Oon ystävä mustelmien, tarpeeksi niistä saa mä en.
Siks vaik sun kanssa leikkimään ei jäisi hai tai härkäkään, täs oon taas ilman kypärää.
Ja kohta nuolen haavoja, syviä ja suolaisia. Kun mikään ei tunnu miltään, kipu korvaa ystävää.
Joo mä vaihdan kohta näitä mun repeatsoittolistan biisejä. Mut en vielä.