Treeniviikkojen aatelia

Tappoviikko is here. Katsotaan jaksanko koko suunnitellun treenikasan, vai väsähtääkö kroppa viimeistään keskiviikkona.

Ma: Jam+Pump (iisi piisi, tää tulee joka tapauksessa tehtyä joka viikko)

Ti: Balance + Pump / Pump + Step (tästä en oo niin varma, voi olla että onkin Balance + Step, riippuen siitä miten jojoon saan paikat tänään pumpissa. Ja Balancekin alkais 7:30 aamulla, että se on vähän hasardi.

Ke: Streetstyle + Luistelut (normipäivä, ei paha)

To: Sali + Hieronta

Pe: Pump (aamupump, jotenkin se onvaan liian kivaa)

La: Step + sali

Su: 2h Les Millsiä tai Jam, luistelua nyt ainakin.

Että katotaan miten käy.

 

Kommentit (4)
  1. Välillä voi heitellä levypainoja, sitten voi jammailla tai sitten voi poukkoilla steppilaudalla. Aina yhtä kivvaa 🙂

  2. Musta eri asia, jos vaikka työkseen kaataisi puita paljain käsin tai särkisi kiviä nyrkein, mutta kun päivätyö on pitkälti paikallaan oloa, niin ei se muutama tunti (kestoltaan ja teholtaan vaihtelevaa) urheilua päivässä tee pahaa yhdellekään perusterveelle toimistotyöläiselle (ihan eri juttu sitten se, että onko se kaikille aikataulullisesti mahdollista tai huvittaako kaikkia niin tehdä).

    Kokonaan toinen asia olisi sitten se, jos tahkoisi sata lasissa yhtä ja samaa liikuntaa ihan samalla lailla, teholla ja kestolla (kovaa) joka ikinen päivä. Se olisi sekä tympeää, että hölmöä.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *