Heräämisiä

Viime aikoina olen herännyt kyseisiin asioihin: (sanaa herännyt käytetään kyseisessä tekstissä merkityksellä tajuta, hiffata, yllättyä)

– on kevät (ja sitten taas takatalvi.. who counts)

– käytän lappuhaalareita tasavertoisesti farkkujen kanssa 

– kevään yliopistohaku alkoi

– asioiden lipsauttaminen hienoisessa nousuhumalassa on mahdollista, vaikka itseään koskevat asiat muutoin pysyisivät visusti lukkojen takana

– vastaan Friendzonaajalle kohteliaisuus syistä, mutta salaa toivon, että keskustelu loppuisi pian

– tässä kuussa lauantait ovat olleen ihan lempparipäiviä <3

– välillä Netflixin katsominen yhdessä on muikeaa 🙂

– en vieläkään tiedä mitä antaisin lahjaksi ystävälle.. lauantaina (apua..)

Maaliskuu on ollut kaiken kaikkiaan uskomaton kuukausi. Sellainen, jolloin herää aamulla ja hymyilyttää. Toisaalta myös sellainen, että aamulla myöhästyy, vaikka silti bussissa istuessa kaiken sen kiireen keskellä tuntuu hymyilyttävän. Kevättä rinnassa, tosiaankin. 

Niin, ja toisaalta heräsin myös tuskauttavaan työmäärään ja deadlineen joka hengittää vähän väliä päälle. Kävin työhaastatteluissa, vaikken innostunut kyseisistä työpaikoista. Jännitin tulevaa hääkuvausta. Harjoittelin valokuvausta minkä pystyin, enkä siltikään ollut tyytyväinen. Halusin sanoa rehellisesti tykkääväni, mutten kehdannut ja uskaltanut. Silti hymyilytti. 

Hyvinvointi Mieli

Paukkusokeria ja lappuhaalarit

Vaikka nyt ollaan melkein keskiviikossa, ihastelen vieläkin viikonloppua. Naistenpäivä (ah), tanssiaiset (oih) ja hieman hämmentäviä kohtaamisia (uh-oh). Ruuan laittoa ystävän kanssa, muutama yöbussi joissa leijuin aivan omassa kuplassa etten edes huomannut ympäröivää juhlaväkeä. 

Kaikille joille alkuviikko on ollut todella pitkän tuntunen tänään on vasta tiistai.. Härregud!

Käykää Tigerissa. Ota se muutama minuutti kävelleksesi kassalle ja pyydä myyjältä ystävällisesti lapsuutemme parantajaa, ihannetta ja muistojen kullattua tomua. Paukkusokeria. Pakkaus maksaa tasan 50 senttiä. Kampin Tigerissa löytyi niin mustikan kuin appelsiinin makuista. Nauti harkiten, mieluiten ei treffeillä. Saattaa, ei niin että olisi henk koht kokemusta tietystikään, vaikuttaa hieman mielipuoliselta. Ihmettele kovasti jos henkilö pistää viestiä seuraavana päivänä toivottaen hyvää naistenpäivää. 

Hyväksy asia, suostu uuteen tapaamiseen ja hae lisää paukkusokeria. Huomenna ajattelin ostaa lappuhaalarit. Hyvää viikkoa! 🙂

Muoti Suosittelen Ajattelin tänään Ostokset